Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Elektro-vozač
Nije mi jasno ko izmišlja ovakve senzacionalističke naslove. Može da se desi da *PARKING* kočnica ne može da se DEaktivira *POSLE* parkiranja. Ta kočnica se aktivira samo parkiranjem i nije isto što i ručna kočnica kao što je kod onih automobila koji imaju obe vrste. Tesla NEMA ručnu kočnicu. Problem je mali, izuzetno redak (ako ga uopšte ima) i rešava se proaktivno. Tesla nema gubitaka već investira zaradu u budućnost. To nije isto kao kod onih koji ne investiraju a gube. Tesla raste.
kiru
"Ukoliko se taj delić u prenosu slomi, ručna kočnica će i dalje zadržavati od kretanja, ali će se kočnica blokirati..." Sve je ok, samo bez "ali"!