Ne propusite! Ovo su tri najbolje reklamne kampanje plasirane na mobilnim platformama

  • 0

Najuspešniji brendovi razumeju koliko je važno privući veliku publiku i uz to održati jedinstvenost u svom nastupu. U želji da publici ponude nešto unikatno i zabavno, da svoj marketing izdignu na novi nivo, sledeća tri brenda kreirala su video-spotove kao reklamnu kampanju namenjenu za mobilne platforme.

Coors Light

Poznati brend piva ove godine povezao se s inovativnom i uspešnom marketinškom kompanijom, s kojom je kreirao kampanju pod nazivom „Climb On in 360°“.

Kampanja se pojavila u maju i sadržala je 3 VR video-snimka koji su gledaoce poveli da surfuju na velikom talasu, idu na rafting i spuste se biciklom niz planinu. Za vreme reklame, gledaoci su mogli da sami promene perspektivu jednostavnim pokretom mobilnog telefona i tako čak i bez posedovanja VR uređaja dožive zabavno i uzbudljivo iskustvo.

Na kraju svakog video-snimka glavni akter se sreće s prijateljima koji mu nude hladno pivo. Coors Light je iskoristio trenutnu pomamu za VR-om da privuče mlađe generacije opsednute zanimljivim tehničkim novotarijama i ponudi im ne samo reklamu, već i iskustvo koje će pamtiti. Odlično urađeno.

Durex

Proteklih godina Durex je plasirao nekoliko kreativnih reklamnih kampanja koje se fokusiraju na realne parove i vezu između tehnologije i intimnosti. Tako je njihova najskorija kampanja #DoNotDisturb bila zapravo socijalni eksperiment u kom su poslali nekoliko parova u egzotično odmaralište, u kome je polovina posetilaca posedovala mobilne uređaje, a druga polovina nije.

Početak video-snimka sadržao je pitanje: „Da li ste više povezani s vašim telefonom nego s partnerom?” i eksperiment je pokazao da su parovi bez tehnologije ostvarili veću povezanost.

Video-snimak je postao viralan čim se pojavio, što je jedan od dokaza toga koliko je efekta imala ovako osmišljena kampanja jednog od najpoznatijih proizvođača kondoma.

Adidas

Adidas već neko vreme plasira prilično smele reklame namenjene mobilnim platformama. Poslednja strategija za temu ima ideju o budućnosti, pa tako jedan deo kampanje ima slogan „Tvoja budućnost nije moja” (Your Future is not Mine), dok se drugi naziva „Pamti budućnost” (Remember the Future).

Reklame predstavljaju spoj mode, dizajna i umetnosti. Čini se da težnja da se njima privuku mlađi i umetnički nastrojeni pripadnici klijentele uspeva da se ostvari.

Ono zbog čega su pomenuti brendovi toliko uspešni jeste u velikoj meri zasluga njihovog ulaganja u inovativnost i kreativnost. Uz najnovije tehnike video-produkcije i efikasne marketinške kampanje, nije ni čudo što njihove reklame direktno utiču na povećanje prodaje, kao i na stvaranje pozitivne slike samog brenda.

(Telegraf.rs)

 

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA