Tri načina kako da iskoristite priče na Instagramu za što bolji marketing
Jedan od najneuhvatljivijih fenomena na društvenim mrežama u prošloj godini bile su popularne priče na Instagramu. Statistika pokazuje da ih dnevno pogleda čak 100 miliona aktivnih korisnika, što polako u senku baca doskoro neprikosnoveni Snapčat.
Za one koji još ne znaju šta su to priče na Instagramu, to je opcija slična onoj koju ima Snapčat. Korisnici sa svojim pratiocima dele slike ili snimke koji se brišu nakon 24 sata i posle toga, kao da ih nije ni bilo.
Ali da li znate zašto je ova opcija posebno važna poznatim brendovima da dođu do bolje prepoznatljivosti i većeg profita?
Promovisanje specijalnih ponuda
Veliki broj kompanija širom sveta organizuje posebne akcije, promocije i ponude koje ne traju predugo. Mnogi imaju sniženja koja traju tek po nekoliko sati, a takve ponude im nisu od velikog značaja za promociju na društvenim mrežama, jer brzo prođu.
Za ovakve prilike su priče na Instagramu odličan izbor. Primark, jedan od najpopularnijih robnih lanaca iz Irske, u svojim pričama na Instagramu svakodnevno objavljuje koji su proizvodi kod njih toga dana na akciji. Takođe, mnogi od uglednih brendova koriste priču na Instagramu kao kupon za popust. Da, dobro ste pročitali. Evo kako to funkcioniše: Dođete u prodavnicu, pokažete priču na Instagramu i dobijete obračunato sniženje na kasi. Priznaćete da taktika nije loša.
Pokazivanje kreativnog procesa
Pri kupovini gotovog proizvoda retko kada se zapitate kako je on nastao, u kojim uslovima, od čega se sve sastoji. Uglavnom vam je bitno da izgleda zadovoljavajuće i ima praktičnu primenu, zar ne? Najuspešnije kompanije sveta su priče na Instagramu iskoristile da prikažu svoje proizvodne procese.
Tako se prikazuju slike ili snimci fabrike u kojoj se prave najpoznatije torbe, proizvodne trake s koje se direktno skidaju ukusni čokoladni kroasani, farme s koje potiče mleko koje se dalje distribuira… Čak i popularne jutjuberke koriste priče na Instagramu da pokažu kako se najbrže šminkaju, gde kupuju odeću, kako spremaju kolače, paste, pice…
Ovakvim postupkom brendovi (a i pojedinci) pokazuju da su spremni sa svojim pratiocima da podele sve, ali i da uvek garantuju za kvalitet proizvoda koje reklamiraju.
Manje reprezentativne, ali i dalje važne objave
I kompanije za promociju svog biznisa koriste priče na Instagramu da na njima objave sve ono za šta se dvoume da li da obelodane.
Ovde često možete videti pohvale za postignuća zaposlenih, pripremanje mesta na kom kompanije planiraju sledeći veliki događaj, delić dekoracije jedne od prodavnica, kancelarija, firmi, nove uređaje kojima firme bogate radno okruženje, čestitke… Dakle, priče na Instagramu su mesto na kome kompanije dele sve ono što smatraju da njihovi korisnici žele da vide, ali im to znanje nije potrebno zauvek.
Priče na Instagramu deluju kao jednostavno rešenje kada se ostane bez ideje za promociju biznisa, ali ne zavaravajte se. Kompanije detaljno planiraju, analiziraju i postavljaju objave kako bi došle do što više posetilaca. Marketing se uvukao u sve grane, pa i u naizgled nemarne, prirodne i spontane priče na Instagramu.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.