Sedam načina da privučete hiljade pratilaca na društvenim mrežama

 ≫ 
  • 0

Ako koristite društvene medije i posmatrate profile raznih pojedinaca ili brendova i kompanija, primetićete da velika većina korisnika nema hiljade ljudi koji prate njihove aktivnosti.

Ali za svakoga ko želi ozbiljno da koristi društvene medije za izgradnju brenda i komunikaciju s potrošačima, pratioci su veoma važan faktor. Što je veći broj ljudi koji prati vaše profile, to su veće šanse da će neko od njih podeliti vaše sadržaje, a samim tim vam se mogu otvoriti vrata za nove mogućnosti i dodatnu promociju.

Ali ako vaš brend ili kompanija još nisu poznati, privlačenje novih pratilaca i fanova može da bude izazov. Niste sigurni odakle treba da počnete? Predstavljamo vam nekoliko saveta Pitera Asita, dugogodišnjeg izvršnog direktora internet-banke „Tangerine“ i autora izdanja „Weology: How Everybody Wins When We Comes Before Me”.

Asito ima više od 20.000 pratilaca na Tviteru, a ovo su njegove taktike koje svi mogu da koriste kako bi privukli hiljade pratilaca na društvenim medijima.

Morate da imate tačku gledišta

Ako se nalazite na nekoj vodećoj poziciji, ljudi žele da uče iz svakog vašeg uvida. Ali imajte na umu da na društvenim medijima ne bi trebalo da komunicirate isključivo o vama, tj. o vašem brendu.

Na društvenim medijima ljudi žele da vide, nauče ili saznaju nešto novo... Zato bi svaki vaš sadržaj trebalo da ponudi koristan i zanimljiv materijal. Ako ste spremni da učite, budite spremni i da delite.

Foto: : Foter.com / CC0 Foto: : Foter.com / CC0

Delite sadržaje drugih ljudi

Kada to radite, pobrinite se da ih obavezno navedete kao autore sadržaja, gde god je to moguće. Uvažavanje pisca ili autora nekog sadržaja (bilo da je u pitanju slika, tekst, video-snimak...)  jednostavan je način da izgradite socijalne odnose s tim ljudima.

Preporuka ne znači da treba da delite samo sadržaje ljudi s kojima imate iste stavove. Možete da podelite i sadržaje ljudi s čijim pogledima na svet niste saglasni, ali i tada takođe obavezno označite autora. Deljenje sadržaja je odličan način da otvorite diskusiju u koju mogu da se uključe svi oni koje ta tema zanima.

Učestvujte u razgovorima s autentičnim stavom

Nemojte samo da govorite ljudima u frazama i marketinškim porukama. Klijenti bi verovatno bili oduševljeni kada bi im se, primera radi, u video-snimku obratio izvršni direktor kompanije i pomogao im da reše neki konkretan problem.

Gotovo niko ne želi da sluša korporativne govore – poenta društvenih medija je u direktnom pristupu, s brzim i konkretnim informacijama. Treba da imate povremene standardne PR objave, ali se potrudite da u komunikaciji na društvenim medijima koristite što direktniji stil obraćanja i da, kad god je to moguće, vaše obraćanje zvuči kao da ga izgovara neka živa osoba, a ne mašina.

Foto: Pixabay.com Foto: Pixabay.com

Slušajte

Ljudi govore o vama čak i kada vas ne označe  (taguju) na Fejsbuku ili vas ne spominju direktno na Tviteru. Odvojite malo vremena koje ćete da posvetite ispitivanju mogućnosti pretraživanja i praćenja razgovora o vašem brendu.

Slušanjem ponekad možete da postižete mnogo bolje rezultate nego kada se nekome obraćate. Možda ćete tako otkriti i rešiti problem za koji niste ni znali da postoji u vašem poslovanju. A ako korisnici pričaju nepovoljno o vama ili vašem poslovanju, imate priliku da ih ubedite da se predomisle, tako što ćete im pokazati da brinete o njima,  njihovom mišljenju i potrebama.

Učite od onih oko vas

Milenijci, na primer, mogu da budu veoma dobri u praćenju najnovijih trendova na društvenim medijima. Noviteti na ovim platformama brzo se smenjuju, tako da bi trebalo uvek da znate kako promene utiču na vrstu komunikacije da biste i vi i vaš brend mogli da utičete na te promene ili poboljšate mogućnosti koje ove platforme nude. Ne morate da se trudite da po svaku cenu reagujete na svaku promenu, ali budite informisani.

Koristite softver koji će vam pomoći da organizujete, pretražujete ​​i rasporedite sadržaj

Foto: Profimedia/Alamy Foto: Profimedia/Alamy

Asito preporučuje „HootSuite“, jer kao izvršni direktor nema vremena da uvek bude na društvenim medijima. To je softver koji mu pomaže da organizuje svoje misli i upravlja  sadržajem koji je za njega interesantan. Ali za PR i Community menadžere, društveni mediji su veći deo svakodnevnog posla. Zato bi trebalo da posvetite malo vremena istraživanju ovih alata i odlučite se za onaj koji je najpogodniji za vaše potrebe.

Zabavite se

Društvene mreže su medij za povezivanje s ljudima koje možda nikada ne biste upoznali, tako da je važno da napustite svoju zonu komfora i posmatrate o čemu sve ljudi razgovaraju. Na taj način ne samo da ćete steći bolji uvid u ukus svoje publike, već možete da naučite i neke nove stvari.

Ako želite da naučite kako da vodite komunikaciju s ciljnim grupama i oglašavanje na društvenim mrežama i da u potpunosti savladate sve mogućnosti koje te mreže nude, više o tome možete saznati na ovoj obuci.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA