Ako želite da se bavite digitalnom trgovinom, ovo su stručnjaci koje treba da slušate
Razmišljate o tome da pokrenete svoju digitalnu prodavnicu, ali osećate da vam nedostaje znanja? Neki od najvećih svetskih stručnjaka dele korisne savete na svojim blogovima i raznim drugim mrežama.
Ali za koga se od njih odlučiti? Ako želite da saznate novine o e-trgovini, digitalnom marketingu i najnovijim SEO tehnikama opotimitacije sajtova, ovo su neki od stručnjaka koje možete da pratite.
Ričard Lazazera
Ričard je zadužen za pisanje zanimljivih sadržaja na blogu sajta „Shopify“. Njegov sadržaj se veoma često nađe među najbolje ocenjenim člancima. On takođe vodi „A Better Lemonade Stand“, e-commerce blog koji se fokusira na pružanje najboljih resursa i alata koji su potrebni preduzetnicima kako bi pokrenuli sopstveni biznis. Njegovi saveti će vam mnogo značiti.
Džej Bir
Direktora kompanije „Convince & Convert“ „Njujork tajms“ je proglasio za najboljeg autora sa izdanjem „Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype“. Birove veštine u digitalnim medijima koristi više od 700 kompanija.
Metju Bari
Metju je jedan od najboljih konsultanata za digitalni marketing. Radi za kompaniju „Wyatt International“ kao njihov strateg za digitalne sadržaje (Digital & Content strateg). Njegov blog je pun korisnih članaka, sa naglaskom na optimizaciju sajtova (SEO) u digitalnom marketingu. On takođe piše za „Moz“, „Search Engine Journal“ i „Search Engine land“.
Rajan Bi Miler
Sa 14 godina iskustva koje ima iza sebe, Rajan je odlučio da svoje marketinško znanje i veštine posveti sektoru e-trgovine. Na njegovom blogu možete da nađete neke od najboljih saveta za marketing u e-commerce svetu, u tekstovima kao što su: „Social Media for Ecommerce is a Waste of Time“; „What to Sell Online: Niche Product Selection“, „ECommerce Web design – 5 Highly Effective Guiding Factors“.
Glori Blat
Sada je menadžerka marketinga u kompaniji „Salsify“, a veoma brzo postaje značajna i uticajna ličnost u svetu digitalne trgovine. Ona koristi svoje iskustvo bivšeg kupca za e-commerce kompanije kako bi kreirala originalan sadržaj i uputila važne i korisne informacije svima koji žele da pokrenu digitalne trgovine.
Ostin Broner i Čad Vans
Dvojica stručnjaka koji daju neke veoma efikasne savete. Ostin je osnivač kompanije „Ecommerce Influence“ i stručnjak u razvoju efikasnih marketinških sistema i strategija za digitalno poslovanje. Čad je čovek koji pomaže u prodaji, a njegov sertifikat „Avinash Kaushik“ pomaže klijentima da brzo analiziraju svoje podatke i skiciraju najbolju strategiju na osnovu tih podataka.
Kris Brogran
Kada je u pitanju Kris Brogran, teško je početi sa nabrajanjem. Vlasnik kompanije „Owner Media Group“ objavio je osam knjiga, poznat je i kao govornik, ubeležio je više od 1000 održanih govora na raznim događajima. On podstiče ljude da rade ono što vole, bez obzira na to šta drugi govore.
Kris savetuje: „Nemojte da se smirujete i zadovoljavate prosekom. Nemojte da završavate čitanje loše knjige. Ako vam se ne sviđa jelovnik, napustite restoran. Ako niste na pravom putu, skrenite.“
Linda Bustos
Linda, koja radi za kompaniju „Get Elastic“, jedan je od vodećih stručnjaka kada su u pitanju SEO i društveni mediji. Kao direktorka istaživanja prodaje u kompaniji „Get Elastic“, ona je naučila da žonglira sa društvenim medijima. Linda stalno ažurira svoj blog i upotpunjuje ga korisnim člancima i vodičima koji vas upoznaju sa ecommerce industrijom korak po korak.
Neki od njenih popularnih članaka su: „She Loves Me, She Loves Me Not: Personalization, Loyalty and Ecommerce“, „Omnichannel vs Multichannel and the Store of the Future“, „Top 10 Things Customers Expect from Your Online Store“, a sve ih možete pronaći na blogu kompanije Get Elastic.
Kunlej Kembel
Sa više od 10 godina iskustva u digitalnom marketingu, nudi savete svim trgovcima na internetu koji žele da povećaju svoju prodaju i da postignu veću vidljivost brenda. Neki od njegovih poznatih članaka i potkasta su: „Why Your Pinterest Strategy is Failing – How Top Etailers Drive Online Sales With Pinterest“, „Reducing Return Rates in Fashion eCommerce“, „5 Ways of Using the URGENCY Psychology Trigger to Drive eCommerce Sales“, a možete ih pronaći na web stranici 2xecommerce.com
Ijan Klijari
Posle više od 15 godina iskustva u radu sa softverima, izvršni direktor kompanije „Razor Social“ je odlučio da se posveti društvenim mrežama. Danas je poznati govornik, a uspeo je i da transformiše pomenuti „Razor Social“ u izuzetno popularan resurs za društvene medije.
Njegove članke i savete možete pronaći na oficijelnoj stranici kompanije, a među njima su najpoznatiji: „How to Validate that your Social Media Marketing Strategy is Working“, „How to Perform a Hashtag Search Across Multiple Channels“.
Internet danas pruža brojne mogućnosti za pokretanje posla. Ako i vi imate ideju da pokrenete svoju e-trgovinu, više o potrebnim veštinama i znanjima možete saznati na ovoj obuci.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.