Linkedin oglašavanje: Zašto je ovo poslednji izbor svih oglašivača?

 ≫ 
  • 1

LinkedIn je i dalje najbolja svetska mreža za povezivanje s poslodavcima i profesionalcima iz struke. A koja god da je struka u pitanju, ova platforma će je sigurno pokriti.

Međutim, ono u čemu ova mreža svakako kaska jeste oglašavanje. Iako bi unapređenjem ove sfere poslovanja LinkedIn sigurno postao konkurentiji, u njihovom sistemu i dalje postoje greške i problemi koji odbijaju oglašivače da svoje proizvode i usluge ponude profesionalcima kojima su one zaista potrebne.

U slučaju da razmatrate ulaganje u promociju na LinkedInu, evo u čemu je problem.

Nemogućnost dodavanja video-materijala

Nije novost da video-sadržaji u poređenju sa svim ostalim sadržajima donose neuporedivo veći broj interakcija, pregleda i unapređuju generalni utisak koji ljudi imaju o određenim brendovima. Ovo je način komunikacije koji će u narednom periodu tek doživeti veliki procvat i inovacije.

Ipak, LinkedIn i dalje ne podržava dodavanje ovog vida materijala u svoje oglase. To se kosi sa svim istraživanjima sprovedenim o uspešnosti oglasa ovog tipa. Veliki minus za ovu mrežu.

Remarketing ne postoji

Foto: sxc.hu/sqback Foto: sxc.hu/sqback

Ovaj vid marketinga je nešto čemu smo izloženi po ceo dan. Sećate se onog sajta koji ste posetili i posvetili mu vreme pri biranju između dva trpezarijska stola? Nekoliko dana nakon toga, onaj sajt na kom ste se duže zadržali počinje da vas „proganja” na sajtovima koje posećujete.

Reč je o remarketingu. Istraživanja su pokazala da najveći broj ljudi upravo na ovaj način donosi odluke o kupovini, jer se sete nečega što su već videli i ponovo mu posvete vreme. Nažalost, LinkedIn ne podržava ovu opciju, pa samim tim gubi mogućnost da stekne nove pratioce i zaista proizvede produktivne i efektivne oglase.

Previsoka cena klika

Jasno nam je da je ovo platforma na kojoj bi trebalo da se oglašavaju veliki poslovni modeli, kompanije i korporacije, kao i da se targetiraju profesionalci koji će znati da prepoznaju njihov kvalitet. Međutim, ni oni nisu spremni da izdvoje toliko mnogo novca za oglase za koje znaju da im neće doneti profit.

U odnosu na neke druge vidove oglašavanja, LinkedIn je i do 10 puta skuplji, što je neverovatno visoka cena za oglašivače, pa je tako retko ko spreman da uloži u to. Cene se moraju spustiti ukoliko očekuju porast profita u ovom vidu poslovanja.

Ne obraća se pažnja na kvalitet oglasa

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Fejsbuk i Gugl daju sve od sebe da nagrade oglašivače koji kreiraju dobru oglasnu kampanju koja se ljudima zaista sviđa. Što više ljudi samoinicijativno odluči da podeli kampanju s prijateljima, to će veći prostor i više poena ove mreže dati tim konkretnim oglasima.

Međutim, na LinkedInu ne postoji takvo rangiranje, tako da je na neki način manje važno koliko ćete truda uložiti u kreiranje svog oglasa. Sve dok ste spremni da platite, ova platforma će pokloniti jednako velik ili mali prostor vama kao i bilo kome drugom.

Nažalost, situacija je takva. Iako ljudi koriste ovu mrežu, prate njene efekte i interesuju se za rezultate, i dalje ne postoji dovoljno jak razlog da se odlučite za ozbiljno oglašavanje na LinkedInu umesto drugde.

Sve dok se situacija ne promeni, ljudi će izbegavati da ovde plasiraju svoje oglase. U međuvremenu, dok čekate da se ovaj sistem unapredi, upišite obuku iz internet-marketinga i upoznajte se sa svim ostalim alatima i kanalima na kojima možete oglasiti svoje usluge.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA