Otkriveno šta "ubija" ljude na društvenim mrežama i zašto su nesrećni

  • 1

Umesto da, kao što mnogi misle, društvene mreže zabavljaju i povezuju ljude, najnovija studija pokazuje da ovaj vid zabave kod ljudi češće izaziva negativna osećanja.

Facebook vidi bukvalno sve na fotografijama koje objavljujete, a ovo je dokaz za to (FOTO)

Ovo je jedini način da saznate da li vam NEKO ULAZI na Facebook!

Istraživanje kompanije Kaspersky Lab u kom je učestvovalo 16.750 korisnika društvenih mreža, pokazalo je da se većina onih koji provode mnogo vremena na društvenim mrežama, oseća loše, prenosi N1.

Najveći uzrok nezadovoljstva je želja za što većim brojem "lajkova" i takmičenje sa drugima oko broja "lajkova". Kod 42 odsto ispitanika ovo izaziva ljubomoru, prenosi N1.

Na više od pola ispitanih čak negativno utiče objava fotografija prijatelja koji uživaju na odmoru, a 37 odsto njih se izjasnilo da su na njih negativno delovali postovi u kojima su drugi korisnici pisali o svojim srećnim trenucima.

Jedan od razloga nezadovoljstva 65 odsto ispitanih je i kada ne dobiju poziv za zabavu na koju su njihovi prijatelji pozvani.

Pored ovih "ličnih" razloga, korisnicima društvenih mreža ipak najviše smetaju reklame - nerviraju više od 70 odsto učesnika istraživanja.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Djora

    8. januar 2017 | 19:28

    Pa pravoda vam kazem i istina je,jer ima toliko neugodnih reklama koje ne mozes ni iskljuciti dok ne izadjes sa sajta,a jedna od njih je zastita od virusa,te ovliko virusa su pronadjeni, instaliraj tj kupi ovu zastitu,moje misljenje je da je ova tz.reklama po meni cak i van zakona jer obmanjuje mladje korisnike t.j.decu pri koriscenje telefona ili tableta,i da bi ljudi zaduzeni za javno mnenje trebalo preispitati pojedine reklame koje se silom namecu korisnicima,jer svi mi placamo internet uslugu i ne zasluzujemo takvo matretiranje za svoj novac.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA