Marketinški trendovi koji nas očekuju naredne godine
Tehnologija napreduje, tržište raste, ljudi imaju sve veće potrebe i ako želite da se probijete u ovom haotičnom svetu ponude i tražnje, važno je da pratite sve ove promene i budete deo njih. Istraživanja pokazuju da nam naredna godina donosi pregršt noviteta kako u proizvodnji, tako i u tehnologiji, prodaji i različitim aspektima privrede i poslovanja.
Predstavljamo vam trendove u oglašavanju koji su pred nama, a vi se opredelite za način koji najviše odgovara vama i prirodi posla kojim se bavite.
Video-prenos uživo
U ovoj godini smo bili svedoci neverovatne ekspanzije video-sadržaja na internetu. Reklo bi se da fotografije gotovo da nemaju efekta u marketingu u poređenju s animacijom ili živim prikazom toga kako određeni proizvod funkcioniše, to jest nastaje.
Takođe, ono što pruža informacije ili na neki način obrazuje ljude uvek će imati bolji rezultat od nečega što nema jasnu poruku. Zato nas u narednoj godini očekuje porast broja direktnih prenosa uživo koji pružaju informaciju s mesta događaja i obaveštavaju gledaoce o aktuelnostima u trenutku dok se dešavaju. Ovo je briljantna kombinacija savremene tehnologije i pravovremenog izveštavanja.
Vizuelizacija podataka postaje sve važnija
Ako želite da napravite nešto dobro i produktivno, važno vam je da imate polaznu osnovu, to jest potrebnu analitiku koja će vam pokazati šta bi trebalo promeniti i unaprediti. Rezultati istraživanja najčešće su nezanimljivi, čak i teško razumljivi. Baš zbog toga, vizuelizacija podataka postaje sve važnija – kompanije angažuju grafičke dizajnere da im od suvoparnih podataka kreiraju info-grafikone koji će pomoći zaposlenima, pa čak i samom menadžmentu da shvate do kojih su rezultata došli.
U narednoj godini daleko više biće traženi umetnici koji bi mogli da se bave ovim poslom.
Komunikacija s potrošačkim nišama
Sigurno ste primetili da je, kada je oglašavanje u pitanju, sve postalo previše bučno i konfuzno – previše je brendova na tržištu koji žele da poruče nešto svojim korisnicima, a isto tako i njih je sve više, pa se zvuk rasplinjuje i ide na previše adresa u isto vreme. Kao rezultat imamo nepotpunu reakciju.
Zato će se sve više oglašivača ubuduće obraćati konkretnim, ciljanim grupama ljudi, pa se može očekivati i gotovo personalizovano iskustvo u komunikaciji između brenda i potrošača.
Razmislite na vreme o tome ko pripada vašoj niši i ka kome bi trebalo da usmerite svoje poruke.
Sadržaj mora biti sadržajan
Možda zvuči kao pleonazam, međutim i dalje je neverovatno veliki broj brendova koji kreiraju sadržaje samo da bi popunili prostor, bez konkretne strategije i poruke. U moru drugih objava, teško je izdvojiti se i privući pažnju potrošača.
Zato je neophodno da svaka objava koju napravite bude dobro promišljena i razvijena tako da ostane upamćena i možda čak i da ima određenu upotrebnu vrednost.
Kada budete formirali svoju kampanju, potrudite se da iskoristite neki od ovih saveta, odnosno uputstava koje smo ovde naveli, jer su svakako bazirana na ozbiljnim istraživanjima i očekivanjima za sledeću godinu.
Iako se na prvi pogled čini kao da je teško izboriti se za mesto na tržištu, zapravo, to nije previše komplikovana misija. Važno je samo da definišete s kim razgovarate, a potom da dobro promislite i osmislite strategiju koju ćete sprovesti da biste se tim ljudima približili. Upišite menadžment digitalnih medija kako biste se opremili svim neophodnim znanjima i sproveli u delo sve oglašivačke zamisli koje imate.
(Telegraf.rs
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.