Pazite kako se dopisujete, Facebook Messenger uveo nove promene od kojih NEĆETE MOĆI DA SE ODBRANITE!
Korisnici najpopularnije društvene mreže sigurno neće biti oduševljeni novinama koje će uskoro biti uvedene na Facebook Messenger. Reklame naravno nisu novost na Facebook-u, ali ubuduće će ova kompanija analizirati vašu komunikaciju sa prijateljima, pa ćete tokom četovanja dobijati markentiške poruke vezane za sadržaj vašeg razgovora.
>>> WHATSAPP UVODI RADIKALNU PROMENU zbog koje ćete sve druge aplikacije izbrisati (osim Telegrafa)
Facebook će pomnije pratiti o čemu pričamo sa prijateljima, šta u razgovorima spominjemo, kakve slike i linkove šaljemo, kao i sve šta radimo na Facebook News Feed-u. Cilj je da Messenger botove nauči šta volimo, da otkriju šta nam je potrebno i da nam to sve plasira putem reklama kroz Messenger aplikaciju.
U početku kompanije i pojedinci neće moći da šalju reklame svim korisnicima, ali će se to kasnije promeniti. Na osnovu kontekstualne opcije, kao i interesovanja korisnika, Messenger botovi će ciljati samo onu grupu koju plasirani sadržaj zanima.
Robne marke i pojedinci koji su koristili Messenger čet botove odmah mogu da počnu sa slanjem reklama korisnicima koji su koristili njihove usluge, a onda i svim drugim korisnicima Messenger aplikacije, koristeći alate ciljanog reklamiranja.
Reklame će sadržati poruku, sliku i link do proizvoda koji se korisniku tj. kupcu nudi. Recimo, ako sa prijateljima budete pričali o poklonu za rođendan za prijatelja i zadržite se na kravatama ili šeširima, u budućnosti ćete dobijate reklame u kojima će vam biti ponuđeni ti proizvodi iz vaše neposredne blizine (grad ili zemlja u kojoj živite).
(Telegraf.rs/ Izvor: theguardian.com)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Hesler
Ja pogledao na netu husqvarnu 555,sad mi iskacu reklame za tu motornu testeru svuda,sta da radim?
Podelite komentar