Evo kako da u pet koraka kreirate uspešnu reklamnu kampanju na Fejsbuku

  • 0

Pored toga što je Fejsbuk najbrojnija platforma za deljenje statusa, fotografija i komunikaciju s drugima, takođe predstavlja i odlično mesto za plasiranje reklamne kampanje. Ipak, iako je sjajna platforma za oglašavanje, ne koriste ga svi na najefikasniji način. Da bi vaša reklama stigla do onih kojima je namenjena, a da biste vi potrošili optimalan iznos novca – sledite narednih pet koraka.

Proučite svoju publiku

Facebook Insight Audience je najbolji alat koji imate na raspolaganju za stvaranje reklame na ovoj društvenoj mreži. Suštinski, on vam omogućava da proučite specifičnu grupu korisnika pre nego što plasirate svoju reklamu. Zahvaljujući podacima o ljudima koji već prate vašu stranicu, Fejsbuk će vam ponuditi podatke o tome na koga bi trebalo da bude usmerena vaša reklamna kampanja, te ćete tako suziti svoj fokus i svoj novac usmeriti tačno tamo gde treba.

Osmislite kreativne i pojedinačne oglase za svaku grupu koja vas prati

Jedna od boljih opcija Fejsbukove platforme za reklamiranje jeste to što vam dopušta da kreirate odvojene reklame za pojedinačnu publiku. Drugim rečima, možete napraviti dva različita oglasa i plasirati ih različitim grupama ljudi u skladu s njihovim interesovanjima.

Oglasi koji vode na landing stranice

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

U svetu oglašavanja na Fejsbuku povezivanje oglasa sa sajtom određene kompanije je retkost. Link oglasa uglavnom vodi na takozvanu landing stranicu, onu na koju čitalac stiže prateći određenu reklamnu kampanju, koja vam omogućava da maksimizujete efekte te kampanje na Fejsbuku. Ona posetiocu nudi upravo one informacije koje su mu potrebne umesto da mora sam da pretražuje sajt kako bi saznao ono što želi.

Landing stranice su glavni razlog zbog kog se oglašavanje na Fejsbuku isplati, jer biste umesto toga plaćali da ljudi samo kliknu na vaš sajt bez kreiranja posebnog „mamca” da na vašem sajtu i ostanu.

Iskoristite moć vizuelnog

Na društvenoj mreži poput Fejsbuka vizuelni sadržaj je daleko moćniji i efikasniji od tekstualnog. Zbog toga bi ovom elementu oglašavanja trebalo da posvetite posebnu pažnju i pažljivo osmislite fotografiju koja će pratiti vašu kampanju.

Ne zaboravite da ne morate nužno postavljati fotografiju vaše usluge ili proizvoda. Važno je da fotografija privlači pažnju, da intrigira i da ima asocijativne veze s delatnošću kojom se bavite. Razmislite o tome šta bi privuklo vašu ciljnu grupu i potražite fotografiju koja će upravo to i učiniti.

Foto: e-stock.us/Miloš Rafailović Foto: e-stock.us/Miloš Rafailović

Utvrdite strategiju ponude („bid”) i budžet

Na kraju, vreme je da odredite koliki vam je budžet i razmotrite kako funkcioniše tzv. „bidovanje”. To je određivanje količine novca koja se skida s vašeg računa po svakom kliku, pregledu, impresiji ili nekom drugom parametru.

Fejsbuk, srećom po početnike, sam predlaže prosečnu cenu oglasa, te vam nudi opseg cene u okviru koje možete da licirate sopstvenu ponudi. Tako ćete u odnosu na budžet kojim raspolažete moći da razmotrite kako je najbolje da plasirate svoju reklamu i utvrdite do kraja svoju reklamnu kampanju na Fejsbuku.

Prateći ovih pet koraka moći ćete na Fejsbuku da plasirate reklamu koja će zaista i imati efekta. U međuvremenu, ne zaboravite da se Fejsbuk neprestano razvija i unapređuje, te i vi morate biti uvek u toku i potpuno ovladati tehnikama onlajn oglašavanja. Uložite pametno i bićete sigurni da će se vaše ulaganje isplatiti.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA