Ovi saveti će vam pomoći da pronađete put ka uspehu na tržištu aplikacija
Kako možete uspeti kao samostalni programer aplikacija za mobilne uređaje kada postoji već više od milion aplikacija u trgovinama za aplikacije kompanija Apple i Google Play?
Nakon što je intervjuisao više od 300 preduzetnika koji se bave izradom aplikacija za mobilne uređaje, Stiv Jang, stručnjak za marketing aplikacija i osnivač „Appmasters.com“, izdvojio je za magazin „Entrepreneur“ najbolje savete nekih od najuspešnijih samostalnih programera. Ovi saveti će vam pomoći da pronađete put ka uspehu na današnjem tržištu aplikacija.
Proučavajte loše aplikacije
Met Hol, programer iz kompanije „Klicktock“, koji stoji iza aplikacije „Crossy Road“, sugeriše svim programerima da ne gledaju samo uspešne aplikacije, već i one loše i u funkcionalnom i u dizajnerskom smislu.
Zapitajte se zašto je ta aplikacija loša, zašto su je korisnici loše ocenili i pazite da ne ponovite istu grešku. Mnogi ljudi pokušavaju da oponašaju aplikacije koje se nalaze na vrhu liste najprodavanijih. Ali proučavanje onih koje su na dnu te liste može vam pomoći da shvatite šta ne treba da radite ili šta treba da radite drugačije od njih.
Povećajte broj aplikacija, smanjite vreme utrošeno na njihovu izradu
Usredsredite se na kreiranje jednostavnih aplikacija koje mogu da budu objavljene u roku od otprilike šest do osam nedelja. To vam omogućuje da oprobate različite ideje i stvorite portfolio aplikacija, što će zauzvrat povećati verovatnoću vašeg uspeha.
Dizajn je sve
Filip Stolenmajer iz kompanije „Kamibox“ kreirao je dve igrice koje su se našle na Apple-ovoj listi preporuka, i to dve nedelje zaredom. On kaže: „Dizajn je sve." Čist, ravan, iOS 8 dizajn, s dobrim nazivom aplikacije i vrhunski dizajniranim ikonicama, povećava verovatnoću da će vas Epl preporučiti svojim korisnicima.
Izgradite nešto do čega vam je zaista stalo
Radite na onome što želite da rešite ili izgradite tako snažno da energija koju ste uložili u tu aplikaciju može da isijava iz te aplikacije i da vam donese pozitivne recenzije i to još na početku, odnosno prvih dana nakon objavljivanja.
Važno je da tretirate sebe kao najvažnijeg korisnika aplikacije. To će vas navesti da stvorite nešto neverovatno. Zapamtite, neki od najboljih programera će i dalje stvarati aplikacije, čak i ako nisu plaćeni.
Procenite svoju ideju
Iako je poželjno da budete zagrejani za svoju ideju i da vam bude zaista stalo do nje, ne smete dopustiti sebi da postanete opsednuti tom idejom i da se ubedite da je genijalna. Istraživanje konkurencije i temeljna analiza tržišta odlični su načini da se uverite da je vaša ideja zaista vredna i da treba da je sprovedete u delo. Nemojte da se usredsređujete isključivo na istraživanje koje podržava vaše ideje. Tražite i razloge zašto bi vaša ideja mogla da bude loša.
Napravite nešto jednostavno
Važno je da uvek imate na umu jednostavnost korišćenja aplikacije pri njenoj izradi, kao i to da ona treba da radi stvari koje će na jednostavan način oduševiti korisnike. Vaš cilj je da možete da prodate aplikaciju nekome ko nema pojma šta softver radi, ali da mu omogućite da u roku od nekoliko sekundi može da shvati kako aplikacija funkcioniše.
Budite uporni
Najznačajniji uspesi zahtevaju najmanje deset godina – oni se nisu desili preko noći. Važno je da uživate u tome što radite. Budite uporni i stalno učite, sa svakom novom verzijom aplikacije i svakom novom aplikacijom koju objavite.
Ne tražite investitore
Dan Kansel, osnivač „Realmac Software“, sugeriše da samostalni programeri ne bi trebalo da traže investitore, već umesto toga „da grade aplikacije u slobodno vreme, kako bi bili nezavisni i pre svega izgradili nešto korisno".
Nikad nije prekasno
Usredsredite se na rešavanje problema, projektovanje rešenja tog problema i na to kako nekome na taj način možete da učinite dan prijatnijim i jednostavnijim. Nikada nije kasno da počnete da se bavite izradom aplikacija za mobilne uređaje. Ne opterećujte se pitanjima da li ste prestari za ovaj posao, samo počnite da radite.
Ako želite da steknete potrebne veštine i znanja za uspešnu izradu, distribuciju i marketing aplikacije, više o tome možete saznati na ovom sertifikovanom obrazovnom programu.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.