ON JE NAJBOLJE PLAĆEN FUDBALER SVETA: Evo zašto je Kristijano Ronaldo uspešan i van fudbalskog stadiona

  • 2

Fudbaler Real Madrida i reprezentativac Portugala, ovogodišnjeg šampiona Evrope, Kristijano Ronaldo, sem po prvoklasnom baratanju loptom, poznat je i po velikom uspehu koji gradi van fudbalskog stadiona. Nekoliko godina unazad nizali su se njegovi brojni uspesi.

Više puta je bio osvajač Zlatne lopte, nagrade za najboljeg fudbalera na svetu, a ove godine se našao i među 11 idealnih igrača koje je izabrala UEFA nakon završetka Evropskog prvenstva u fudbalu. On je fudbaler koji sada ima najveća primanja na planeti, sa sedmičnom zaradom od 340.000 funti. Međutim, njegovi uspesi podjednako su veliki i van fudbalskog terena, jer se Ronaldovo bogatstvo, koje nije stekao samo bavljenjem fudbalom, procenjuje na milione.

Kao što obično biva, brojni sportisti nakon završetka profesionalne karijere pokrenu sopstveni biznis, jer njihov lik postane prepoznatljiv, što im otvara mnoga vrata. Kristijano Ronaldo je odavno kročio u marketinške vode, a ovo su aktivnosti koje ga vode ka tituli najuspešnijieg biznismena.

Najpraćeniji sportista na društenim mrežama

Ronalda na Fejsbuku prati skoro 115 miliona ljudi, a na Instagramu ima oko 70 miliona pratilaca. Ovaj broj neprestano raste iz dana u dan. Po broju pratilaca na društvenim mrežama on je prvi među sportistima, a čak je treći među svim poznatima u celom svetu, što je jedan od razloga zbog kojih se broj poznatih marki koje reklamira povećava iz dana u dan.

Foto: Tanjug/AP Foto: Tanjug/AP

Zaštitno lice poznatih brendova

Ronaldo je jedno od najpoznatijih zaštitnih lica marketinških kampanja brojnih robnih maraka, pa ga ljudi prepoznaju svuda u svetu. Po mišljenju velikog dela ženske populacije, ovaj fudbaler treba da nosi titulu najlepšeg sportiste, a njegov fizički izged je jedan od razloga njegovog uspeha van fudbalskog stadiona. Izvrsna fudbalska karijera, koja je najčešća asocijacija na njega, upotpunjena njegovim dobrim izgledom, daje fenomenalnu formulu za stvaranje uspešnog biznisa.

On je na čelu velikih reklamnih kampanja za satove Tag Hojer, za Najki, Motorolu, Herbalajf, šampone Kliar, za Armani, igrice Konami, Tojotu, modne brendove Banko espirito santo i Sakor braders i mnoge druge. Sada s Najkijem ima četvrti najunosniji ugovor u svetu sporta, na osnovu koga je plaćen 27,1 milion dolara godišnje.

Ima svoju robnu marku – CR7

Da misli o svemu pokazuje i činjenica da je Ronaldo zajedno sa jednom od sestara otvorio modni butik s donjim vešom nazvan CR7 – po njegovim inicijalima i broju koji nosi na dresu.

Foto: Profimedia, AFP Foto: Profimedia, AFP

- Sedmica je bila i ostala moj srećan broj, jer sam sve što sam osvojio u fudbalu osvojio pod tim brojem. Volim ga, a čak je i deo mog imena, kroz CR7 - svojevremeno je govorio Ronaldo. Svake godine kada se izbaci nova kolekcija ova marka iznova potpuno osvoji tržište, jer je Ronaldo i glavni maneken koji nosi ove modele.

Kristijano Ronaldo – najbolji brend

Verovatno niko na svetu ne ostane ravnodušan kada se izgovori ime Kristijana Ronalda. Jedni ga vole, drugima nije simpatičan, ali njegov uspeh na fudbalskom terenu i van njega niko ne može da ospori. Svi se otimaju za njega kad pokreću reklamne kampanje svojih proizvoda i usluga, što ga zasigurno postavlja na tron kao osobu koja je sama po sebi – brend. A Ronaldo je toga i te kako svestan.

Kada za nekoliko godina bude završio fudbalsku karijeru, mnogi stručnjaci predviđaju da je Kristijanu Ronaldu isplativije da se posveti sopstvenom biznisu koji je već započeo nego da bude fudbalski trener. On ima potencijala da stvori najunosnije i najskuplje brendove, u kom god segmentu da se oproba. Ostaje da vidimo kojim putem će Ronaldo krenuti nakon završetka profesionalne karijere fudbalera. Jedno je sigurno – šta god da izabere biće veoma uspešan.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA