Ovako strategije digitalnog marketinga poboljšavaju uspeh poslovanja
Ne želite više da gubite vreme i resurse na oglašavanje koje ne daje rezultate? Najbolji način da plasirate na tržište neki brend ili kompaniju jeste da saznate kako možete da dobijete više za manje. Ne treba da radite više, već da optimizujete posao kojim se bavite. Pred vama su neke od strategija koje čine marketing efektivnijim i uspešnijim.
Dođite pravo do ciljnih kupaca
„Slavni dani tradicionalnog oglašavanja zahtevali su od vas da se popnete na vrh rafa u prodavnici i vičete u gužvi samo da biste pridobili pažnju potencijalnog kupca“, navodi Amber Rajzer, dugogodišnji kopirajter u agenciji „Revital Agency“. „Nije bilo mnogo načina da se krug suzi na ciljanu publiku, niti da usredsredite svoje vreme i energiju na određene grupe ljudi, bez obzira na mesto na kom se prikazuje oglas.“
TV reklame, reklamni bilbordi i drugi tradicionalni načini oglašavanja serviraju se svima, a među svim tim ljudima samo su neki vaša ciljna grupa. Digitalni marketing pruža rešenje problema. Uz digitalni marketing, možete se fokusirati na određenu grupu kupaca, bilo prema demografskim odlikama, interesovanjima, društvenim mrežama ili prema jednostavnom pretraživanju ključnih reči.
Ono što čini digitalni marketing tako jednostavniim jeste činjenica da su vaši klijenti doslovno u potrazi za onim što nudite i pre nego što čak i počnete da nudite. Kada ovladate veštinama ciljanja kupaca na internetu, moći ćete da se usmerite na one ljude koji se raspituju putem pretraživača o proizvodima i uslugama koje nudite. To smanjuje troškove sticanja klijenata i čini vaš život lakšim.
Pronađite aplikacije koje će vam olakšati posao
Iznenadićete se kad saznate da postoji mnogo aplikacija koje vam mogu pomoći u različitim aspektima marketinga. Pitchbox je primer alata koji će vam pomoći da stupite u kontakt s pravim ljudima. Ova jednostavna digitalna aplikacija omogućuje vam da tražite i otkrijete kupce na osnovu ključnih reči. Nakon što ste uneli ključnu reč, Pitchbox skenira srodne web stranice i nalazi vam podatke za kontakt koji mogu biti od koristi. Nakon sastavljanja liste potencijalnih poslovnih klijenata, Pitchbox čak i kreira uverljiv pičing za vas! Ovo je odličan način da kreirate svoju mejl listu i doprete do potencijalnih kupaca ili partnera.
Neka vaši klijenti rade marketing za vas.
Kad izgradite zajednicu pratilaca, to znači da imate vojsku svojih zagovornika. Kada imate onlajn-zajednicu na društvenim medijima, to vam omogućuje da ostanete povezani s ljudima koji su već vaši verni potrošači i ljubitelji brenda.
Novi korisnici, u proseku, uvek će radije da isprobaju proizvod ili uslugu neke kompanije ako im ih je preporučio pouzdani prijatelj ili rođak. „U stvari, postoji verovatnoća od 71 posto da će kupac obaviti kupovinu na osnovu preporuka s društvenih medija. To znači da bez dobre strategije i plana oglašavanja na društvenim medijima možete ostati bez vrednih preporuka kupaca“, kaže Amber Rajzer.
Pokrenite digitalnu prodaju
Lepota „e-commerce“ trgovine je u tome što možete da budete otvoreni dvadeset četiri sata dnevno, sedam dana u nedelji. To znači – više šanse za prodaju i manje napora oko zatvaranja.
„Ako ste se pitali koliko puta ste izgubili kupce i prepustili ih konkurentima zbog radnog vremena, a ne zbog lošeg marketinga, ovde više nećete morati da strahujete, ali ni da to koristite kao izgovor“, navodi Amber Rajzer. Digitalne trgovine su idealne da se proširi prodaja, ali i da ih iskoristite kao deo svoje marketinške strategije. Komentari kupaca koji su kupovali onlajn, reklamiranje proizvoda, kao i ponude proizvoda na osnovu prethodnih kupovina samo su neke od prednosti koje onlajn trgovina nudi.
Iskoristite analize za poboljšanje pristupa kupcima
Koliko često koristite telefon da biste pronašli restorane, uslugu, trgovine, ili proizvod? „Svi su spremni da izvade telefone i počnu da tragaju za onim što im je potrebno. Velike su šanse da je vaša publika već onlajn, a vi samo treba da ih pronađete“, ističe Rajzerova.
Tehnologija vam pomaže da to uradite uz softvere za sakupljanje podataka i analizu, koji su ugrađeni u pozadini vaše web stranice. Možete da izaberete platforme kao što su SEOProfiler, Google Analytics ili dodatke na vašoj WordPress stranici. Kada neko poseti vašu stranicu, možete lako saznati kako su došli tamo (putem društvenih medija, pretraživanja / rezultata, ili direktno). A ti podaci će vam veoma koristiti kako biste mogli da osmislite prikladniji marketinški pristup.
Intenet i tehnologije su umnogome promenili marketinški pristup, a vlasnici kompanija su svesni toga koliko su digitalne metode efikasnije i jeftinije. Zato su stručnjaci za digitalni marketing sve traženiji. Ako želite da ostvarite uspešnu karijeru u digitalnom marketingu, više o tome možete saznati ovde.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.