Evo kako da u tri koraka napravite web-sajt koji će se pamtiti
Ukoliko imate svoj biznis, a nemate web-sajt, u današnje vreme zapravo ne postojite. Međutim, nije dovoljno samo zakupiti domen i hosting i nabacati mnoštvo informacija na praznu stranicu. Internet-prezentacija treba da bude mnogo više od toga, a ako nije, očekujte da je posetioci neće primetiti ni posetiti, a samim tim se neće dobro kotirati ni na pretraživačima, gde bi ljudi trebalo da vas pronađu.
Ključ pri kreiranju web-sajta je u tome da se ljudi njemu vraćaju i uživaju u sadržaju koji ste pripremili za njih. Bez toga on zapravo i nema konkretnu poentu. Zato ćemo vam predstaviti tri koraka koja su od suštinske važnosti za formiranje prezentacije koju će ljudi voleti i koju će pokazivati svojim prijateljima.
Prva faza – pretpostavljate šta vaša ciljna grupa želi
Prirodno je da u prvom trenutku želite da ostavite najbolji mogući utisak na svoju ciljnu grupu, pa ćete često, nakon dugog istraživanja, doći do zaključka na koji ćete ustremiti sve svoje resurse i lansirati web-sajt. Međutim, nemojte se razočarati ako rezultati nisu odmah baš takvi kao što ste očekivali.
Ovu fazu tretirajte kao test i ne opterećujte se prvim utiskom, jer kada je internet-prezentacija u pitanju, u svakom trenutku postojanja vašeg sajta biće i onih koji će prvi put naići na njega. Dakle, pre nego što se opredelite za konačni dizajn i ton koji ćete koristiti pri komunikaciji, morate imati određenu bazu korisnika koji će moći da vam otkriju svoje mišljenje ili ćete do njega doći analizom njihovog ponašanja. Tek tada možete preći na drugu fazu.
Druga faza – slušajte šta vaša ciljna grupa želi
Uključite se u njihove diskusije i razgovarajte s njima. Jedan od najboljih načina svakako su društvene mreže, na kojima možete skupiti bazu korisnika i pokrenuti određenu temu, gde ćete čuti njihovo mišljenje. Izdvojte nešto vremena, pa pretražite i ključne reči koje se vezuju za vaš brend i oslušnite šta je to što ne žele vama lično da kažu, a dele na svojim profilima na Fejsbuku i Tviteru. Da li su zadovoljni, šta im smeta, kako bi to unapredili – korisnička podrška je jedan od najbitnijih segmenata svakog posla, a ovo je način da i sami radite na unapređenju svoje stranice.
Treća faza – znate šta vaša ciljna grupa želi
Sada ste već ostvarili dobru komunikaciju sa svojim korisnicima i u svakom trenutku možete saznati informacije koje se tiču korišćenja vašeg proizvoda i njihovih ideja za poboljšanje iskustva. Postavili ste određeni autoritet i jasno vam je šta ciljna grupa želi i očekuje od vas.
Iskoristite ove neprocenjive informacije da formirate ton komunikacije koji će oni usvojiti bez problema i na koji će odgovoriti u bilo kom trenutku. Optimizujte svoju internet-prezentaciju u skladu s rezultatima koje ste dobili i nastavite da radite na njoj svakodnevno i revnosno kako bi se vaša baza svakodnevno proširivala i rasla.
Nije jednostavno napraviti dobar web-sajt. Postoji veliki broj preduslova koji se moraju usaglasiti i ispuniti kako biste ovu misiju sproveli do kraja kvalitetno i posvećeno. Ali ako se potrudite i uradite dobro istraživanje pre nego što počnete da radite, možete postići cilj koji ste zamislili i dovesti veliki broj ljudi na svoju digitalnu adresu.
Za ovo vam je pre svega potrebno znanje i tim: programer koji će moći da ispuni sve zahteve koje ste postavili pred njega u nadi da ćete napraviti nešto zanimljivo i drugačije. Vaše je da naučite web dizajn na ITAcademy i obučite se u ovoj sferi kako biste udružili snage i stvorili onlajn projekat koji će se pamtiti.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Broj Jedan
google it: Zvezdan Free TV vise od 3000 filmova
Podelite komentar