Evo kako da prodate proizvod putem interneta u samo nekoliko koraka
Uz pomoć ovih saveta možete da unapredite svoju prodaju višestruko, samo ukoliko pronađete kvalitetan način komunikacije sa svojom ciljnom grupom
Ukoliko imate bilo kakav proizvod koji želite da prodate, znajte da za njega negde postoji kupac. Trik je pronaći ga. Kako bismo vam pomogli da se odvažite i napravite prvi korak ka prodaji putem interneta, daćemo vam nekoliko saveta kako da navedete svoju ciljnu grupu da kupi upravo vaš proizvod.
Izazovite osećaj hitnosti
Poznato je da se veliki broj kupovina dešava upravo zbog impulsivnosti potrošača. Iskoristite taj talas i ponudite im nešto što ne mogu da odbiju i to s vremenskim ograničenjem. Ako uspete da kreirate osećaj hitnosti kod svoje ciljne grupe, desiće se da neki od njih plate vaš proizvod čak i ako im nije potreban.
Pred vama su brojne mogućnosti: recite im da su zalihe pri kraju i da ako žele i sami da se uvere u kvalitet, moraju sada posetiti vaš sajt, jer svako ko u naredna 24 sata naruči ili kupi nešto od artikala koje imate u ponudi ostvariće pravo na popust; ili im jednostavno recite da je isporuka besplatna za sve koji odmah poruče. Na vama je da se opredelite za vrstu mamca, a na njima je da zagrizu.
Ciljajte na kvalitetne klijente
Ovo ne znači da oni moraju imati mnogo novca, već da su lojalni brendu i da znaju da prepoznaju kvalitet kada ga vide, odnosno iskuse. Ukoliko raspete svoju pažnju, pa samim tim i budžet za oglašavanje, privući ćete različite tipove ličnosti, od kojih u krajnjem ishodu nećete imati previše koristi.
Zato kreirajte kvalitetnu marketinšku strategiju i razmislite o sadržaju koji pravite. Morate ljudima dati informacije koje su im korisne i kojima će se vraćati. Od kvaliteta vaših objava zavisiće i tip ljudi s kojima ćete komunicirati i koji će posećivati vaš sajt, odnosno vaš onlajn servis.
Uvek imajte u vidu korisničko iskustvo
Ukoliko je vaš sajt konfuzan ili previše komplikovan, budite sigurni da se posetioci više neće vratiti. Niko ne voli da se oseti inferiorno. Zato u svakom trenutku morate imati u vidu kako možete da poboljšate njihovo iskustvo.
Ono što se mora zadovoljiti jeste – jednostavnost sajta. Posetioci moraju moći jednostavno da se snađu i da ne lutaju previše, zatim na sajtu moraju biti vidno istaknute cene proizvoda, zbog kojih su oni, na kraju krajeva, i došli. Vidno istaknuti moraju biti i podaci koji ukazuju na konkurentnost proizvoda, način plaćanja i isporuke, vreme isporuke i sve druge tehničke informacije koje im mogu biti značajne.
Budite dostupni za komunikaciju
Bez obzira na to koje sve podatke mogu pronaći na vašoj prezentaciji, uvek će se naći neko pitanje koje im nije razjašnjeno i zbog kog će vas pozvati. Uključite čat, otvorite telefonske linije i budite kooperativni i ljubazni sa svojim potencijalnim mušterijama. Na ovaj način će steći poverenje u vas, a isto tako i u vaš proizvod.
Uz pomoć ovih saveta možete da unapredite svoju prodaju višestruko, samo ukoliko pronađete kvalitetan način komunikacije sa svojom ciljnom grupom. Potrudite se da im predstavite svoj proizvod kao nešto što im može unaprediti život i uneti značajne promene. Međutim, ukoliko vam nedostaje osnovno znanje potrebno za internet-prodaju, biće vam teško da sve ove savete primenite u poslu. Ali i za to postoji rešenje, upišite studijski program Online Sales na IT Akademiji i rešite sve nedoumice koje imate u vezi s ovim vidom poslovanja.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.