Evo šta je SEO i zašto je on neophodan deo svake marketinške strategije
Ukoliko želite da se bavite digitalnim oglašavanjem i voljni ste da naučite još o tome, onda će vam saveti za optimizaciju sajta koje smo spremili za vas sigurno biti od koristi
Odlučili ste da se bavite digitalnim marketingom i obučili ste se za rad na društvenim mrežama. U jednom trenutku do vas dolazi klijent koji vam traži da mu omogućite da što veći broj ljudi kojima su potrebne njegove usluge dođe do njega, ali da u to uloži što manje novca, ukoliko je moguće – nimalo. Svi znamo da to teško ide, međutim, postoje određena rešenja koja mogu biti korisna i svakako mogu doprineti ostvarenju njegovog cilja. Jedan od njih je i SEO, odnosno optimizacija sajta za internet-pretraživače. To znači da ćete omogućiti da kada korisnik u pretraživač ukuca termin, odnosno ključnu reč koja je karakteristična za vašu uslugu, a koju ste vi prethodno uneli u kôd svog sajta, među prvim rezultatima ćete mu se pojaviti baš vi, odnosno vaš klijent.
Ukoliko želite da se bavite digitalnim oglašavanjem i voljni ste da naučite još o tome, onda će vam saveti za optimizaciju sajta koje smo spremili za vas sigurno biti od koristi.
Ovo je isplativ vid oglašavanja
Ako preračunate sve troškove koje ste imali za oglašavanje i sumu zahvaljujući tom oglašavanju zarađenog novca, shvatićete da će vam retko koji alat pružiti više (za manje) od SEO. Optimizacijom sadržaja na vašem sajtu privući ćete daleko veći broj poseta nego na bilo koji drugi način, a za to vam gotovo i nije potreban novac. Ako ovo izvedete kvalitetno, uradite detaljno istraživanje i sve sprovedete do kraja, vaša internet-prezentacija pojavljivaće se pri vrhu pretrage svaki put.
Pretraživači su važan kanal komunikacije
Iako društvene mreže imaju svojih čari i višestruku korist, ne treba nikako zaboraviti ni na pretraživače koje, za razliku od Fejsbuka, koriste ljudi koji znaju šta im je u datom trenutku potrebno. Na primer, ukoliko želite da oglasite školu jezika, koristeći društveni kanal vi ćete targetirati ciljnu grupu koja će u tom trenutku saznati za vas, pa će tek onda početi da razmišlja o tome da li joj je kurs potreban. S druge strane, na pretraživaču ćete ciljati na sve one koji su ukucali „škola jezika” kako bi se opredelili za neku iz ponude.
Pretraživač na dlanu
Zahvaljujući mobilnim telefonima, ljudima je postalo vrlo jednostavno da pretraže pojmove koji su im potrebni. Upravo zato oni to čine često, pa je samim tim veća šansa da dođu do vas i do informacija koje su im potrebne. Bilo da su na putu do posla, u parku, ili čekaju prijatelja na ulici, kako bi prekratili vreme biće zagledani u svoj telefon. Iskoristite ovu priliku i prezentujte im sve što radite i što im možete ponuditi.
Konkurencija je već čula za SEO
Ovo nije kovanica od juče, pa su samim tim mnogi brendovi već počeli da optimizuju svoje sajtove. Ako je tako, zar ne mislite da bi bilo dobro da sledite svoju konkurenciju umesto što kaskate za njima i čekate da se desi nešto što će vas pogurati napred? Sedite, napravite istraživanje, saznajte šta je to što ljude inače dovodi na vaš sajt i potrudite se da ih već sutra bude daleko više.
Sve što se pročitali čini samo delić velike slike koja potvrđuje sve prednosti koje SEO ima u odnosu na druge aspekte oglašavanja. Čak i ukoliko je vaš klijent voljan da uloži novac u reklamu, ova vrsta optimizacije sajta može unaprediti svaki dodatni vid promocije. Međutim, marketing nije nešto što se uči usput i što možete savladati uz pomoć izvora sa interneta. Sve to vam može pomoći da nadogradite postojeće znanje, ali dobra teorijska podloga može vam biti od presudnog značaja. Upišite studije za SEO eksperta i naučite sve što vam je potrebno da mušterije dovedete do sajta koji promovišete.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.