4 načina da izgradite uticajan profil kompanije na Instagramu

  • 0

Instagram je jedna od najuticajnijih društvenih mreža, veoma pogodna za marketinške kampanje. Ona je drugačija od ostalih i zbog toga vam dozvoljava da budete kreativni u osmišljavanju strategija kojima ćete privući kupce.

Ako želite da izgradite uticajan profil svoje kompanije na Instagramu, ovo su četiri načina da napravite prve korake.

1. Napravite takmičenje na Instagramu

Takmičenja na Instagramu su veoma zahvalna, jer reklamiraju vaš proizvod, privlače nove zainteresovane kupce i povećavaju broj vaših pratilaca. To znači da ova takmičenja nisu samo zabava, već ozbiljni marketinški potezi.

Postoji nekoliko načina da koncipirate takmičenje: možete pokloniti određen broj proizvoda, dati popust svima koji učestvuju ili jednostavno dozvoliti ljudima da pokažu svoje ideje i povežu se sa vašim brendom na emotivnom nivou. Važno je samo da takmičenje i nagradu usmerite ka ciljnoj grupi, kao i da ostvarite dobar balans između motivisanja korisnika da učestvuju i promocije koju će vam oni doneti.

2. Ispričajte priču koristeći video

Onlajn vodič za korišćenje društvenih mreža u marketinške svrhe Soušal medija egzaminer (Social Media Examiner) objavio je rezultate istraživanja koje je sprovela marketinška agencija Vidjard (Vidyard). Između ostalog, naveden je podatak da čak 71 odsto komjuniti menadžera preferira korišćenje video-formata na Instragramu, jer to donosi bolje rezultate od statičnih slika.

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Na ovoj društvenoj mreži možete da postavite video trajanja od tri sekunde do 15 sekundi, što je sasvim dovoljno da biste privukli pažnju potencijalnih kupaca. Sami odlučite kakav će biti sadržaj vaših video-postova, ali imajte na umu to da oni moraju biti veoma interesantni, aktuelni i vizuelno privlačni.

Instagram Ads – dobar način da steknete prve pratioce

Primetili ste da je i Instagram prepun plaćenih reklama najrazličitijih kompanija. I vama može koristiti ova usluga koju nudi Instagram, jer ćete u startu steći pratioce koji spadaju u vašu ciljnu grupu. Ova mogućnost će vam biti korisna i kasnije, kada budete želeli da proširite svoju publiku ili kada izbacite nov proizvod.

Na slikama kojima ćete se reklamirati predstavite osobe koje koriste vaš proizvod i dozvolite da se vaši potencijalni kupci poistovete sa njima. Uz to dobro uklopite pisani sadržaj i imaćete dobitnu kombinaciju.

Foto: Pixabay.com Foto: Pixabay.com

Unapredite svoje znanje iz oblasti onlajn komunikacije

Mnogi ljudi vode profile kompanija na društvenim mrežama samo na osnovu osećaja, međutim kada počnete da uviđate kolika je moć postova na Fejsbuku, Instagramu i drugim mrežama, shvatićete koliko je ozbiljan ovaj posao, pa će vam postati jasno da ga treba profesionalno obavljati.

Predlažemo vam da upišete neki od odseka na školi koja je specijalizovana za poslovanje putem interneta i na taj način osigurate uspeh svojih onlajn kampanja. Naučićete da koristite ne samo društvene mreže, već i mnoge druge oprobane alate u oblasti internet-poslovanja.

Sada, kada znate kako pametno da započnete svoje aktivnosti na Instagramu, postarajte se za to da postove redovno postavljate i da održite isti kvalitet. Obavestite svoje fanove na Fejsbuku i drugim društvenim mrežama da sada imate Instagram i pozovite ih da vas prate. Takođe ne zaboravite da stavite link ka mrežama i na sajt kompanije ili vaš blog kako biste okupili čitavu zajednicu svojih fanova.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA