Evo šta su osnovni elementi uspešne marketinške kampanje
Posle višemesečnog planiranja, istraživanja, pisanja i dizajniranja spremni ste da za svoj ili tuđi biznis lansirate kampanju. Ali i pored temeljne pripreme, ne znate odakle da počnete. Evo šta su standardni elementi uspešne marketinške kampanje zasnovane na kreiranju sadržaja.
Lending stranica – vaša prilagođena stranica sa integrisanom kontakt-formom povezanom sa vašim sistemom za odnose s klijentima (CRM) jeste jedan od prvih i osnovnih koraka. Kada znate za koga pišete, a poznajete svoj proizvod ili uslugu koju nudite, nema izgovora da preskočite ovaj važan korak. Čak i ako na vašem web sajtu ima dovoljno podataka, nemojte se odreći stranice prilagođene ciljnoj grupi na osnovu njihovih ključnih fraza iz pretrage.
Elektronska knjiga – sve zaključke do kojih ste došli istraživanjem uz validne rezultate možete spakovati u elektronsku knjigu. Korisnici vole da sa interneta preuzmu nešto opipljivo, a elektronska knjiga je prava vrsta sadržaja. Za preuzimanje će mnogi rado ostaviti svoje kontakt-podatke, čime ćete proširiti vašu bazu.
Infografika – još jedan popularan vid sadržaja koji se rado deli. Ovaj dodatak vašoj knjizi treba temeljno razraditi tako da bude jasan, čitak i prepoznatljiv u bojama vašeg brenda.
Blog unosi – ništa pretenciozno: dobar tekst nastao na osnovu pomenutih istraživanja i potreba tržišta sa pozivom na akciju (koji vodi na preuzimanje vaše elektronske knjige).
Društvene mreže – vaše profile na LinkedInu, Fejsbuku, Tviteru i ostalim mrežama ažurirajte sa novim unosima nastalim filtriranjem rezultata istraživanja i praćenja trendova i događanja na tržištu.
Praćenje kampanje – svi URL linkovi treba da budu „mapirani” pomoću alata Google’s URL builder radi praćenja saobraćaja i konverzija.
Webinar – zakažite onlajn prezentaciju u kojoj ćete predstaviti rezultate vaših istraživanja i slične zanimljivosti. Na ovaj način stičete još pratilaca, potencijalnih klijenata, istovremeno podižući svoju vidljivost i kredibilitet.
Ovo su neke od osnovnih datosti u marketingu sadržaja. Postoji još mnogo načina da upotrebite sadržaj u poslovne svrhe. Ako želite da produbite znanje iz ove oblasti, naučite kako da efektivno koristite i-mejl kao sredstvo kampanje, ili pretvorite profil na Fejsbuku u sredstvo zarade, preporučujemo vam da pogledate ove obrazovne programe.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.