Ovo činjenice o e-mail marketingu morate da znate
Iako društveni mediji zauzimaju sve veću prednost u oglašavanju, e-mail marketing je još važan. Za bilo koga od 25 i više godina (ali i za mlađe) komunikacija putem mejlova jeste osnovna, a u poslovnom svetu to je i dalje najčešći oblik komunikacije.
„Emma“, kompanija posvećena istraživanju komunikacije putem e-mailova, na konferenciji „Content marketing World“ predstavila je katalog pod nazivom: „18 statističkih podataka o e-mailu koje treba da znate, volite i citirate“. Pred vama su neki od tih podataka, koji vam mogu pomoći u kreiranju uspešne marketinške strategije za e-mail marketing.
1. Prosečna stopa otvaranja i-mejlova „dobrodošlice“ jeste neverovatnih 50%, što ih čini 86% efikasnijim od njuzletera. Dakle, nužno je da u svoju strategiju uključite slanje i-mejlova dobrodošlice. (Izvor: MarketingSherpa, kompanija posvećena istraživanju efikasnih onlajn strategija oglašavanja i komunikacije)
2. 51% svih e-mailova pregleda se na mobilnim uređajima. Zato je važno da svoj dizajn prilagodite i za najmanje ekrane i koristite dizajnerske predloške koji mogu brzo da se učitaju, kako biste bili sigurni da će vaši i-mejlovi da izgledaju odlično na ekranu bilo koje veličine. (Izvor: Litmus, platforma za testiranje i analizu i-mejl marketinga)
3. 80% ljudi na brzinu pregleda e-mailova. Privucite pažnju vaših potrošača i korisnika upečatljivim slikama i primamljivim naslovima. (Izvor: Nielsen Norman Group, lider u oblasti ispitivanja korisničkog iskustva)
4. Relevantni e-mailovi omogućavaju 18 puta veće prihode. Koristite podatke koje ste prikupili o vašim potrošačima i kreirajte ciljane i personalizovane poruke. (Izvor: Jupiter Research, kompanija za istraživanje mobilnog i onlajn marketinga)
5. Pretplatnici koji dobiju poruku dobrodošlice pokazuju 33% više dugoročnog interesovanja za brend. Poboljšajte svoj odnos sa kupcima i korisnicima tako što ćete ostaviti topao, prijateljski prvi utisak. (Izvor: Chiefmarketer.com, platforma koja se bavi istraživanjem i objavljivanjem novih trendova u marketingu)
6. Otisak ljudskog prsta zauzima kvadrat od oko 46px, te zato uskladite veličinu vaše dugmadi sa tim kako biste olakšali kuckanje mobilnim korisnicima. (Izvor: Apple)
7. Ako vaš tekst okružite određenom količinom belog prostora, možete olakšati razumevanje tog teksta za 20%, zato ne „pakujte“ svoj sadržaj suviše zbijeno. (Izvor: Crazy Egg, platforma koja omogućuje da saznate šta i kako potrošači pregledaju na web sajtu)
8. Naš mozak obrađuje slike 60.000 puta brže nego tekst. Dakle, prilagodite odnos teksta i slika. Odvojite malo vremena da odaberete slike koje će najbolje ispričati vašu priču. (Izvor: 3M Corporation, američki multinacionalni konglomerat sa 88.000 zaposlenih širom sveta i 55.000 proizvoda)
9. Ljudi proveravaju svoj mobilni telefon do 150 puta dnevno. Koristite e-mailove i društvene mreže kako biste poslali snažnu poruku na svim platformama koje ljudi posećuju putem svojih telefona. (Izvor: Kleiner Perkins Caufield Byers, investiciona kompanija)
10. Ajfon će skratiti svaki naslov veći od 32 karaktera. Zato stavite samo najvažnije reči u naziv svog i-mejla. (Izvor: Harland Clarke Digital, kompanija koja nudi strategijske i konsultantske marketinške usluge)
11. Primanje previše e-mailova je razlog broj jedan zbog kog se ljudi odjavljuju sa liste korisnika. Koristite e-mail kako biste slali prave informacije u pravom trenutku. Nema potrebe da „bombardujete“ svoje potrošače svakakvim vestima. (Izvor: Chadwick Martin Bailey, kompanija koja pruža strategijske marketinške usluge)
12. 100% ljudi će vam biti zahvalno ako podelite sa njima korisne statističke podatke o i-mejl marketingu. (Izvor: Emma)
Ako želite da saznate više o marketingu putem e-maila i ostalih internet-platformi i servisa, to možete uraditi u specijalizovanoj školi za poslovanje preko interneta.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kladovo
Zaboravili ste napisati da neželjena posta po zakonu o zastiti potrosaca može da se tereti prekrsajno. Ne želim da dobijam nezeljene mailove da bi neko zaradjivao na marketingu.
Podelite komentar