Pet brzih saveta za uspešan e-mail marketing
Ne zaboravite da je e-mail marketing mnogo više od informisanja ciljne grupe o popustima i promocijama. Potrebno je da korisniku uvek date dodatnu vrednost
Svakom ko radi u marketingu jasno je koliko je e-mail marketing potentno polje oglašavanja. Ipak, da bi se ovaj potencijal isplatio, potrebno je pre pokretanja svake marketinške kampanje, pa i kampanja malog obima, razviti određenu strategiju. Evo nekoliko aspekata na koje ne smete zaboraviti.
Mislite o mobilnim korisnicima
Po navodima istraživanja, koje je marketinška kompanija Ekspirijan (Experian) sprovela tokom trećeg kvartala 2014. godine, više od polovine sveukupnog broja e-mailova otvoreni su na mobilnom ili tablet uređaju. Ovaj broj se u međuvremenu povećao.
Korišćenje prilagodljivih dizajnerskih rešenja za i-mejlove koji se adaptiraju na veličinu ekrana osigurava da će korisnik uvek imati optimalno iskustvo pregledanja elektronske pošte. Nemojte praviti grešku i pretpostavljati da će korisnik u svakom slučaju pročitati mejl. Ukoliko ne može da ga percipira dovoljno brzo i bez napora, velike su šanse da će vaš mejl ostati nepročitan.
Uradite vašu bazu podataka
Pravljenje odvojenih lista kontakata i kampanja baziranih na njihovim interesima i prethodnom iskustvu omogućiće vam da potencijalnim klijentima šaljete sadržaj koji je optimizovan za njih. Ova praksa će umnogome povećati šansu njihovog odziva.
Napravite uporedna testiranja
Budite otvoreni i spremni da izmenite postojeće mejlove. Testirajte posebno relevantne elemente mejla kao što su njegov naslov, dizajn, prvi pasus ili poziv na akciju, dok se na realnom iskustvu ne uverite da bilo koji od njih funkcioniše. Tek kada otkrijete šta je dobitna kombinacija kreirajte finalnu verziju. A onda testirajte iznova!
Prilagodite mejl korisniku
Po pomenutom istraživanju Ekspirijana, personalizacija mejla može dovesti do čak 40 odsto većeg odziva korisnika. Iskoristite sva znanja o ciljnoj grupi i statističke podatke pre nego što pošaljete ijedan mejl.
Dajte vrednost
Ne zaboravite da je e-mail marketing mnogo više od informisanja ciljne grupe o popustima i promocijama. Potrebno je da korisniku uvek date dodatnu vrednost. Očekivanje dodatne vrednosti i jeste razlog zbog koga se ljudi pretplaćuju i prijavljuiju na mejling liste, ali je takođe iznevereno očekivanje razlog njihovog napuštanja.
Zato se potrudite da koristan sadržaj obezbedi dodatnu vrednost koja će vaše čitaoce još više vezati za vas, vaš brend, proizvod ili uslugu koju nudite.
Činjenica da je e-mail marketing i dalje sveprisutan u politici oglašavanja malih biznisa nije slučajnost. Ne samo što ovaj metod donosi zaradu, već se kroz iskustvo i-mejl marketinga dolazi do novih znanja o potrošačima koja vode do unapređivanja poslovanja. Ukoliko želite da na pravi način za sebe i druge vodite elektronsko poslovanje, savladajte e-mail marketing, jer je u pitanju jedan od najboljih načina da ostvarite prihod.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Neko sa mozgom
Momenta kada dobijem reklamni email od firme od koje to nisam tražio i očekivao, brišem je sa spiska ozbiljnih firmi i aktivno je izbegavam.
Podelite komentar