Poslušajte ovih 6 koraka kako biste se uspešno bavili onlajn biznisom

  • 0

Dok vi čitate ovaj članak, kupci širom sveta troše milione dolara onlajn. Kimanzi Konstabl za magazin „Entrepreneur“ navodi podatak da čak dve i po milijarde ljudi svakodnevno koristi internet. To što je dostupan ogromnom broju ljudi internet svrstava u jedan od najmoćnijih medija i zbog toga je on savršena platforma za započinjanje biznisa. 

Nemojte zaboraviti da tamo gde ima mogućnosti – ima i konkurencije. Bilo da svoj već postojeći biznis želite da proširite i na digitalne prostore, ili da krećete od početka, morate biti bolji od postojeće konkurencije.

Ukoliko želite da iskoristite sve mogućnosti i preteknete konkurente, sledite ovih šest koraka i vaš onlajn biznis ima velike šanse da uspe.

Budite pametni – uložite u sebe

Tržište je danas pretrpano samoukim biznismenima koji rade po instinktu, bez jasno isplanirane strategije. I njima ponekad uspe, ali da li zaista želite da rizikujete sa skromnim sredstvima koja su vam na raspolaganju? Sigurnija i pametnija opcija jeste da uložite u svoje obrazovanje. Pre nego što započnete sopstveni biznis, završite školu za preduzetnike i već na početku ćete imati mnogo bolju poziciju od konkurencije.

Foto: Profimedia/Panthermedia Foto: Profimedia/Panthermedia

Profitabilna ideja je ključ uspešnog biznisa

Da li je vaša poslovna ideja profitabilna? Ako niste sigurni u to, najbolje bi bilo da proverite kako posluju firme koje rade u sličnoj oblasti kao i vi. Ukoliko su uspešne, onda postoji šansa da i vaš biznis uspe. Na taj način ćete ujedno prikupiti i informacije o konkurenciji, pronaći njihove nedostatke i unaprediti ih u sopstvenom poslovanju. 

Stvorite čvrste temelje

Temelje uspešnog digitalnog biznisa čine dobar veb-sajt, i-mejl lista i stranice na društvenim mrežama. Važno je da vam sajt bude jednostavan i pregledan, kako ne bi zbunjivao vaše potencijalne kupce. Posebnu pažnju obratite na i-mejl marketing, koji je i dalje najbolji način da pretvorite zainteresovane pripadnike ciljne grupe u kupce. Budite aktivni na društvenim mrežama, ali potrudite se da ne gubite previše vremena na to.

Izgradite svoju publiku

Sa korisnicima proizvoda slično je kao i sa publikom muzičkih zvezda: neće svi platiti kartu za koncert, ali će doprineti opštoj popularnosti, što muzičarima dopušta da povećaju cenu ulaznica. Zbog toga, animirajte svoju publiku i stalno održavajte dinamiku akcija. Nemojte misliti samo o uvećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, već radite na povećanju njihove angažovanosti, broja njihovih komentara i lajkova.

Foto-ilustracija: Profimedia Foto-ilustracija: Profimedia

Formirajte posebne ponude

Kao i u svakom drugom poslu, i u digitalnom biznisu vaš cilj je da prodate proizvod. Dobro razmislite o paketima i posebnim ponudama koje ćete u temeljno osmišljenim marketinškim kampanjama ponuditi svojim kupcima. Veoma je važno na koji način ćete formulisati promotivne poruke i koje reči ćete izabrati da njima opišete akciju. Tako, na primer, ljudi vole da se osećaju posebnim, pa zbog toga uvek žele da dobiju „posebnu” ponudu.

Menjajte načine i strategije

Najbolji način da steknete uvid u to šta donosi napredak vašem digitalnom biznisu, a šta mu ne pogoduje, jeste da stalno isprobavate razne modele i upoređujete rezultate. Budite otvoreni za promene i nemojte se iz navike držati prevaziđenih ili neproduktivnih marketinških alata. Takođe, ne dozvolite da vam previše vremena oduzme trud da primenite neke popularne alate na svoje poslovanje, jer postoji mogućnost da vam neki od njih jednostavno ne odgovaraju.

Foto: Profimedia, CandyBox Foto: Profimedia, CandyBox

Mnogi preduzetnici su već uspešno izgradili digitalno poslovanje i od njih možete mnogo naučiti. Tako na primer, na InternetAcademy predavanja drže stručnjaci sa velikim iskustvom u ovoj oblasti. Ukoliko upišete ovu školu, moći ćete da učite od ljudi sa iskustvom i da sva stečena znanja primenite na svoje poslovanje.

Savetujemo vam da istražujete i svakodnevno radite na povećanju svojih potencijala kako biste odoleli izazovima koji vas čekaju u onlajn biznisu. Naučite kako da u svakoj situaciji reagujete na pravi način i pred vama je uspešna karijera u poslovanju.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA