Ovo su kompanije za koje će se čuti u 2016. godini
Startapovi dođu i prođu. Neki od njih naprave trenutni proboj i gotovo podjednako brzonestanu, dok drugi uspevaju da povećavaju vidljivost polako, dok se razvijaju. Sledi kratak pregled nekoliko kompanija za koje će se tek čuti.
23andMe – saznajte ko ste
Bivša žena Guglove zvezde Sergeja Brina, Ane Vojcicki, jedan je od osnivača ovog servisa za testiranje ljudskog genoma. Podržan od Gugla, ovaj servis korisnicima daje mogućnost da proučavaju svoju genealogiju, nasledne osobine i pretke. Kompanija je trenutno dobila zeleno svetlo da marketinški obradi 35 testova za bolesti kao što je cistična fibroza.
Betterment – savetovanje za džeparac
Ovaj startap je platforma za onlajn investiranje čija su ciljna grupa „milenijalci“. U ponudi je finansijsko savetovanje za novčanu naknadu koja može biti manja od tri dolara mesečno. Kakva je budućnost ove njujorške kompanije jasno je kada se zna da je do sada prikupila više od 100 miliona dolara investicija.
BloomThat – zaboravili ste na godišnjicu braka? Nema problema!
Preko ove platforme za isporuku cveća možete dobiti buket na teritoriji San Franciska i Njujorka. Najmanja cena po buketu iznosi 38 dolara. BloomThat popularno nazivaju „Uberom cveća”, a obećanje na kome ovaj biznis počiva jeste da će cveće biti isporučeno za manje od 90 minuta.
ClassPass – trenirajte svuda
Ovaj njujorški startap za 99 dolara nudi članstvo i naknadu za programe vežbanja u mnogim teretanama i studijima. Usluga je trenutno dostupna u 33 grada širom Amerike.
Farmigo – kupujte domaće proizvode preko interneta
Mantra zdrave ishrane se nastavlja. Farmigo je onlajn platforma putem koje ljudi mogu da naruče prehrambrene proizvode iz mreže lokalnih poljoprivrednika. U tri runde finansiranja Farmigo je došao do 26 miliona dolara.
Harry's – brijanje za dva dolara
Harry's svoj biznis zasniva na prostom principu: kupovanje brijača ne sme da bude naporno. Ova kompanija nudi visokokvalitetne proizvode uključujući brijače za dva dolara. Vrednost kompanije u julu je bila procenjena na 750 miliona dolara.
Houzz – od sređivanja kuće braćni par napravio milionski biznis
Dok su preuređivali svoju kuću, Alon Koen i Adi Tatarko su bili u potrazi za novim idejama za dizajn enterijera. To je bio glavni podsticaj za pokretanje Houzza, sada 200 miliona vrednog biznisa, koji nudi unapređenja izgleda i funkcionalnosti kuće uz dizajn enterijera.
Shyp – više ne morate ići po namirnice
Ovaj startap je unapređena kurirska služba. Opslužuju one koji imaju potrebu za celokupnim procesom kupovine, od pakovanja do isporuke, a ne žele da ostavljaju svoju adresu ni podatke. Jednokratna naknada je fiksna i iznosi pet dolara, uz troškove prevoza. U toku procesa je dodatno moguće promeniti lokaciju isporuke. Usluga je trenutno dostupna u nekoliko najvećih gradova u SAD.
uBeam – punite bateriju telefona bežično
Meredit Peri je još kao studentkinja došla na briljantnu ideju, koju je uspela da sprovede. Verovali ili ne, uBeam nudi bežično punjenje elektronskih uređaja. Ova losanđeleska firma koristi ultrazvučnu tehnologiju da emituje energiju kroz vazduh.
Ovo su samo neke od kompanija za koje će se tek čuti. Videli ste kako je moguće od problema koji ste imali doći do genijalne ideje i multimilionskog biznisa. Zato vam želimo da u 2016. svoje probleme posmatrate kao poslovni potencijal. Ako želite da postanete preduzetnik, osim što vam je neophodna ideja, morate naučiti i zanat. Ali jedno je najvažnije, da donesete odluku da želite da pokušate i oslobodite se straha od neuspeha.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Neko iz mase
Nije dobar spisak,fali i moja kompanija
Podelite komentar