15 marketing saveta koji će vam pomoći da poboljšate svoju prodaju
Prema istraživanjima portala Content Marketing Institute, 88% B2B kompanija izjavljuje da koristi Content Marketing, a samo 6% kažu da je bio „vrlo efikasan". S obzirom na značajno ulaganje vremena i novca za stvaranje i distribuciju sadržaja, ovo je veliki problem
Većina firmi danas koristi Content Marketing u nekom obliku ili formi. Međutim, mnogi preduzetnici i marketing stručnjaci i dalje u potpunosti ne razumeju na koje sve načine mogu koristiti sadržaj i kako im to može pomoći da postignu određene ciljeve, pre svega povećanje prometa, angažmana korisnika i prodaje.
Prema istraživanjima portala Content Marketing Institute, 88% B2B kompanija izjavljuje da koristi Content Marketing, a samo 6% kažu da je bio „vrlo efikasan". S obzirom na značajno ulaganje vremena i novca za stvaranje i distribuciju sadržaja, ovo je veliki problem. Da biste predupredili njihove greške, pred vama je 15 saveta koje nudi Magazin INC, zasnovanih na brojnim istraživanjima portala „Content Marketing Institute“. Oni vam mogu pomoći u postizanju stvarnih, merljivih rezultata sa svojim Content Marketing metodama.
1. Odredite kako izgleda uspešan ili efikasan Content Marketing. Prema navodima „Content Marketing Institute“, kompanije koje su jasno odredile ove dve tačke, postižu veći uspeh svojim oglašavanjem.
2. Napravite određene delove sadržaja tako da ispunite potrebe posetilaca u svakoj fazi ciklusa kupovine.
3. Uključite infografike u svoju strategiju sadržaja. Marketing stručnjaci u B2B poslovanju uočili su da je efikasnost poslovnih infografika značajno porasla u ovoj godini.
4. Prilikom kreiranja sadržaja za mejl, najefikasnije vrste kampanja koje možete koristiti jesu rođendanske poruke.
5. Pobrinite se da vaš sadržaj bude pravilno optimizovan kako bi se bolje rangirao na pretraživačima.
6. Spojite niz starih blog članaka u jednu elektronsku knjigu i promovišite je na svojoj veb stranici i društvenim medijima kao slobodan sadržaj.
7. Pravite strategije Content Marketinga u pisanoj formi. Najbolji marketing stručnjaci uvek imaju dokumentovanu celu strategiju za razliku od onih manje efikasnih.
8. Redovno promovišite svoj sadržaj na blogu putem mejla kako biste privukli posetioce na veb stranicu i povećali angažman.
9. Pravite češće sastanke sa svojim marketinškim timom. Najefikasniji marketing stručnjaci sastaju se sa svojim timom jednom dnevno do jednom nedeljno.
10. Ako želite da vaše stranice i sadržaji ostvaruju i promet pretraživanjem putem mobilnih uređaja, imperativ je da imate sajt koji je maksimalno prilagođen mobilnim uređajima i pruža jednako dobro korisničko iskustvo kao i desktop verzija. 77% najbolje rangiranih veb stranica su prilagođene mobilnim uređajima.
11. Usmerite većinu svojih marketinških napora kako biste pomogli svojim ciljnim potrošačima da reše ključne probleme. To je daleko efikasnija strategija nego da stalno stvarate i ‘gurate’ prodajni sadržaj.
12. Koristite svoj sadržaj kako biste lagano i suptilno usmerili posetioce na sledeću fazu ciklusa kupovine.
13. Napravite sadržaj koji ima veće šanse da postane popularan na društvenim mrežama i da ga ljudi dele. To su uglavnom postovi „kako" (nešto uraditi, postići, uspeti..), liste, kvizovi, „zašto" postovi, video i infografici.
14. Pišite duže oblike sadržaja, koji imaju najmanje 1,200 reči kako biste poboljšali svoj položaj na pretraživačima (Gugl daje bolji rang tekstovima iznad 1200 reči), a samim tim i promet.
15. Najefikasnije vrste mobilnih kampanja su: programi lojalnosti, mobilne ekskluzivne ponude, tzv. „win-backovi“ odnosno sadržaji kojim se korisnici stalno vraćaju na veb stranice (i zadržavaju), kao i konverzije putem ključnih reči.
Više o tome kako da kreirate sadržaje na internet stranama, upoznate različite tehnike, zahvaljujući kojima će pretraživači obavljati marketing za vas, možete saznati na profesionalnom obrazovnom programu za Content Marketing.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.