Evo kako uz dobar sajt možete povećati prodaju!

  • 0

Prisustvo na internetu danas je postalo jedan od presudnih faktora uspeha na tržištu. Web sajt je „lična karta“ kompanije, ali i sredstvo za komunikaciju sa klijentima i kupcima, kao i važan marketinški alat.

Zato je za pravljenje zaista dobrog web sajta potrebno da poznajete principe dizajna, marketinga, ali i psihologiju potrošača i savremene trendove. Tomas Laurinavicius, dizajner, preduzetnik i urednik internet magazina Despreneur.com, podelio je za magazin Forbes savete koji vam mogu pomoći da unapredite svoj sajt i privučete veći broj kupaca.

Preispitajte svoj postojeći sadržaj sajta

Prestanite da koristite dosadan, korporativni izgled web stranice, sa kojim vaši posetioci ne mogu da se povežu. Simon Sinek, autor brojnih knjiga i jedan od poznatih govornika u svetu biznisa, rekao je jednom prilikom: „Ljude ne privlači ono što radite, već zašto to radite“. A ono što radite, jednostavno dokazuje u šta verujete. Prodajte prednosti, prodajte san i videćete povećanje poseta na web stranici i povećanje angažmana publike koji će dovesti do rasta prodaje.

Prodaja snova

Umesto da govorite o tome koliko je sjajna vaša kompanija i koje to mogućnosti nudite, pokušajte da prodate ljudima ono što žele. Sinek je između ostalog poznat i kao autor koncepta  zlatnog kruga, koji i Laurinavicius preporučuje. Zlatni krug se sastoji zapravo iz koncentričnih krugova gde u centru leži pitanje „Zašto?“ , odnosno koja je svrha i namera vaše kompanije. U sledećem krugu se postavlja pitanje: „Kako?“ koje označava proces tj. specifične akcije koje su preduzete da bi se ostvarili ciljevi iz prvog kruga. I na kraju „Šta?“, odnosno šta je rezultat koji je proistekao iz prva dva procesa.

Foto-ilustracija: pixabay.com Foto-ilustracija: pixabay.com

Koristite kratke i jednostavne marketinške tekstove

Izbegavajte žargon industrije i koristite jednostavan i sažet „copy“. Posetioci provode samo nekoliko sekundi pregledajući vaš web sajt pre nego što donesu odluku da li će ga napustiti ili ostati.

Istaknite prednosti, a ne mogućnosti

Ljude je lakše ubediti kada im govorite o prednostima umesto o mogućnostima koje nudite. Koncentrišite se na jasno definisanu vrednost i pokažite im sve prednosti koje im mogu pomoći da uštede vreme, novac ili nešto treće.

Poboljšajte tipografiju

Tipografija dosta utiče na ono što ljudi čitaju i kako doživljavaju vaše poruke. Bitno je da odaberete prava slova, boju i razmak kako biste osigurali da vaš web sajt funkcioniše.

Primenite AIDA model

Vaše web stranice izgledaju fantastično, u skladu su sa najnovijim trendovima, ali njihova funkcija i stopa konverzije još uvek ne zadovoljava vaša očekivanja i potrebe? Razmislite o primeni AIDA modela.

Foto-ilustracija: pixabay.com Foto-ilustracija: pixabay.com

A – Pažnja (eng. Attention). Koristite privlačne grafike ili fotografije kako biste privukli pažnju posetioca. Pobrinite se da celokupan dizajn bude vizuelno privlačan, te obratite pažnju i na izbor boje, tipografije i sl.

I – Interesovanje ( eng. Interest). Kada ste jednom privukli pažnju posetioca, od velike je važnosti da je zadržite. Umesto da ih „zatrpavate“ opisima svojih proizvoda ili usluga, potrebno je da im, pre svega, predstavite koje su to prednosti koje nudite. Da bi vaša web stranica omogućila korisnicima da se osećaju prijatno, važno je da im sadržaj bude pregledan. Izbegavajte velike paragrafe i, umesto toga, iskoristite prednosti koje nude liste, ikonice ili upečatljivi naslovi.

D – Želja (eng. Desire). Nakon pažnje i interesovanja, morate da se koncentrišete na želje. Kako posetioca navesti da poželi ono što mu nudite? To se može postići korišćenjem neke od tehnika „uveravanja“, kao što su preporuke uticajnih ljudi, pozitivni komentari kupaca, prikaz linkova ili isečaka iz novina ili drugih poznatih web stranica koji govore o vašem proizvodu, usluzi i sl.

A – Akcija (eng. Action). Konačno, vaš posetilac je spreman da preduzme akciju. A na vama je da mu omogućite da to bude što jednostavnije i da korisnik tačno zna šta treba da uradi. Bilo da je to dugme na kom mogu da se prijave za newsletter ili dugme kojim se ostvaruje kupovina proizvoda, ne komplikujte. Važno je da poziv na akciju bude vidljiv i jasan.

Ako želite da steknete znanja i veštine neophodne za upravljanje efikasnom online promocijom, koja će povećati prodaju i obim poslovanja vašeg online, pogledajte ovaj obrazovni program.

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA