WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Ovo su reklame koje su obeležile prethodni period!

  • 0

Između brojnih radova pristiglih na regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes juče je izabrano 25 najboljih. Nakon celodnevnog donošenja odluke uoči početka ovogodišnjeg Weekend Media Festivala u Rovinju, žiri sastavljen od uglednih novinara specijalizovanih za marketinšku industriju, ocenio je koje su kampanje obeležile proteklo razdoblje, i koje će ostati zapamćene po originalnosti, kvalitetu izrade i tržišnoj uspešnosti.

POČEO 8. WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Više od 4.000 učesnika stiglo u Rovinj!

Ovogodišnjim žirijem predsedovao je Boris Eftimovski (Marketing 365), dok su žiri još činili Ivan Brezan Brkan (Netokracija), Ekrem Dupanović (Media Marketing), Marjan Novak (Marketing magazin) i Ivana Parčetić (Marketing mreža).

Najbolji radovi na reviji BalCannes 2015. abecednim poretkom su: Apple u UniCredit Banci - Ovation BBDO, Beck'speriment - Drap, Bubamara - McCann Sarajevo, Buca i Ljupče - McCann Beograd, Chipsy Domaćinski - Ovation BBDO, CROmpiri - Imago reklamna agencija, Dog Pookies  - Mayer McCann, Erste banka_Online krediti  - Grey Worldwide Zagreb, Grad novih Idea - Communis, Heineken Champion the Match  - Publicis Worldwide Zagreb, Hrvatska Lutrija Eurojackpot - Real grupa, Jumper Transfers Everything  - Formitas BBDO, Kako preživeti grozan posao - McCann Beograd, Kazalište za kasnije - Studio Sonda, Living my life - Pristop, Ljubičanstveno - McCann Sarajevo, Movember je celo leto - Luna TBWA, Nadimci - BBDO Zagreb, Naučimo biti veliki - Bruketa&Žinić OM, Nelagoda - Bruketa&Žinić OM, Oral Giving - Imago reklamna agencija, Red Phone - New Moment New Ideas Company Skopje, Spavač - K&K Promotion, Srbija Uživo - McCann Beograd, Suglasnik za život - Imago reklamna agencija.

Foto: Promo Foto: Promo

Ovih 25 projekata, predstavnici agencija danas će dodatno predstaviti petominutnim prezentacijama od 16.45 sati u glavnoj dvorani Weekend Media Festivala.

Osim toga, agencijama čiji se rad našao među najboljih 25 pruža se jedinstvena prilika da se predstave i u globalnoj konkurenciji. Partnerstvom BalCannesa i globalnog takmičenja Epica Awards ostvareno je 50 odsto popusta za prijave agencija na ovogodišnje Epica nagrade, koje će se u novembru održati u Berlinu.

Podsećamo, regionalna revija reklamnih agencija BalCannes ovog se septembra četvrti put održava kao deo Weekend Media Festivala u Rovinju. Pozvane da učestvuju, i tako se predstave u ovom pregledu agencijskog tržišta regije, bile su sve reklamne agencije iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i Makedonije. Svi prijavljeni radovi naći će se na stranicama BalCannes Yellow Pages, gde će moći da se gledaju tokom cele godine.

Organizatori BalCannesa su Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festival.

(Telegraf.rs)

 

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA