WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Ovo su reklame koje su obeležile prethodni period!
Između brojnih radova pristiglih na regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes juče je izabrano 25 najboljih. Nakon celodnevnog donošenja odluke uoči početka ovogodišnjeg Weekend Media Festivala u Rovinju, žiri sastavljen od uglednih novinara specijalizovanih za marketinšku industriju, ocenio je koje su kampanje obeležile proteklo razdoblje, i koje će ostati zapamćene po originalnosti, kvalitetu izrade i tržišnoj uspešnosti.
POČEO 8. WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Više od 4.000 učesnika stiglo u Rovinj!
Ovogodišnjim žirijem predsedovao je Boris Eftimovski (Marketing 365), dok su žiri još činili Ivan Brezan Brkan (Netokracija), Ekrem Dupanović (Media Marketing), Marjan Novak (Marketing magazin) i Ivana Parčetić (Marketing mreža).
Najbolji radovi na reviji BalCannes 2015. abecednim poretkom su: Apple u UniCredit Banci - Ovation BBDO, Beck'speriment - Drap, Bubamara - McCann Sarajevo, Buca i Ljupče - McCann Beograd, Chipsy Domaćinski - Ovation BBDO, CROmpiri - Imago reklamna agencija, Dog Pookies - Mayer McCann, Erste banka_Online krediti - Grey Worldwide Zagreb, Grad novih Idea - Communis, Heineken Champion the Match - Publicis Worldwide Zagreb, Hrvatska Lutrija Eurojackpot - Real grupa, Jumper Transfers Everything - Formitas BBDO, Kako preživeti grozan posao - McCann Beograd, Kazalište za kasnije - Studio Sonda, Living my life - Pristop, Ljubičanstveno - McCann Sarajevo, Movember je celo leto - Luna TBWA, Nadimci - BBDO Zagreb, Naučimo biti veliki - Bruketa&Žinić OM, Nelagoda - Bruketa&Žinić OM, Oral Giving - Imago reklamna agencija, Red Phone - New Moment New Ideas Company Skopje, Spavač - K&K Promotion, Srbija Uživo - McCann Beograd, Suglasnik za život - Imago reklamna agencija.
Ovih 25 projekata, predstavnici agencija danas će dodatno predstaviti petominutnim prezentacijama od 16.45 sati u glavnoj dvorani Weekend Media Festivala.
Osim toga, agencijama čiji se rad našao među najboljih 25 pruža se jedinstvena prilika da se predstave i u globalnoj konkurenciji. Partnerstvom BalCannesa i globalnog takmičenja Epica Awards ostvareno je 50 odsto popusta za prijave agencija na ovogodišnje Epica nagrade, koje će se u novembru održati u Berlinu.
Podsećamo, regionalna revija reklamnih agencija BalCannes ovog se septembra četvrti put održava kao deo Weekend Media Festivala u Rovinju. Pozvane da učestvuju, i tako se predstave u ovom pregledu agencijskog tržišta regije, bile su sve reklamne agencije iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i Makedonije. Svi prijavljeni radovi naći će se na stranicama BalCannes Yellow Pages, gde će moći da se gledaju tokom cele godine.
Organizatori BalCannesa su Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festival.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.