Evo zbog čega je Logitech odlučio da promeni ime!
Logitech je dobro poznati švajcarski proizvođač opreme za računare i tablete. Ukoliko se osvrnete oko sebe, velika je verovatnoća da ćete ugledati tastaturu, veb kamericu, slušalice, zvučnik ili nešto drugo od kompjuterske opreme sa ovim nazivom na sebi. Ova kompanija je osnovana davne 1981. godine, a od tada je prešla dugačak i uzbudljiv put do današnje reputacije i statusa.
Međutim, PR služba ove velike kuće nedavno je iznenadila sve najavivši da Logitech radi na rebrendiranju nove linije proizvoda i da postaje – Logi. Zanimljivo je da nije u pitanju samo promena imena ili logoa, već kompletan redizajn proizvoda koji će u budućnosti izlaziti iz njihove radionice.
Vesti poput ove navode nas na zaključak da je došlo do tačke u tehnološkom napretku kada se dizajn vrednuje podjednako kao i funkcionalnost. U prevodu – vaš proizvod može biti čudo tehnologije, ali ukoliko nije na prvi pogled privlačan , neće biti dovoljno cenjen. Dakle, tržište nam poručuje da oba kriterijuma moraju biti zadovoljena kako bi se odgovorilo zahtevima modernih kupaca.
Upravo ovakva situacija navela je švajcarsku kompaniju da se prilagodi aktuelnom trendu i unapredi izgled svojih proizvoda.
Ali ovo nije sve. Ne samo da sprema ovako važan korak, kao što je estetska izmena proizvoda, već Logitech najavljuje i da će istupiti iz okvira proizvodnje potrepština za računare. Još nije jasno šta su želeli da poruče, ali možemo nagađati da ovaj svetski poznati proizvođač planira da uđe u ring sa gigantima kao što su Apple, Samsung, HP, Dell i drugi.
Redizajnirani proizvodi biće vedrih i svetlih boja, kakve često možemo videti na računarskoj opremi novijeg datuma, poput Asus Memo Padova i Microsoft Lumia telefona. Pokazalo se da potrošači sve češće biraju proizvode na osnovu njihovih vizuelnih karakteristika, s obzirom na to da su svi funkcionalno uglavnom u istom rangu, sa manjim odstupanjima, u zavisnosti od brenda.
Objašnjavajući razlog promene imena finansijski direktor Logitecha Braken Darel izjavio je da je „tech“ bila nova, zanimljiva i glamurozna reč 1981. godine, kada je kompanija osnovana. Međutim, danas je to stara vest, svima poznata i često korišćena reč. Imajući u vidu da se "tech" podrazumeva kod proizvođača ovog ranga, oni su odlučili da zadrže samo prvi deo imena. I tako se „rodio“ Logi. Planirano je da se preoblikovanje radi polako i postepeno, da se primenjuje na proizvode novijeg datuma, odnosno da se proizvodi ubuduće dizajniraju u skladu sa novom strategijom. To znači da vaš miš, tastatura, wi fi prijemnik ili USB fleš još nisu za staro gvožđe.
Ovakvo rešenje rezultat je sveobuhvatnog istraživanja tržišta i potreba potrošača, a zatim i formiranja novog brenda, odnosno logoa, imena i vizuelnog identiteta. Kompanijski tim je naporno radio da bi vam predstavio proizvod koji će zadovoljiti sve vaše kriterijume.
Ukoliko imate želju da i sami radite na ovako zanimljivim i izazovnim projektima ili mislite da imate još bolje ideje za rebrendiranje nekih od postojećih brendova, kratak kurs dizajna može vam pomoći da svoj talenat naplatite. Za dizajnere već postoje ponude hiljada poslova na onlajn portalima kao što su Elance i Odesk, a nove ponude se pojavljuju svakodnevno, što pokazuje sve veću svest o važnosti kvalitetnog vizuelnog identiteta. Čak su i u pozicioniranim gigantima, multimilionski vrednim kompanijama poput Logitecha, svesni ove potrebe i trenda.
Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.