OBRATITE PAŽNJU: Ove taktike koriste poznati brendovi kako bismo kupili njihove proizvode!

Komentari

  • Scarecrow

    17. avgust 2015 | 01:25

    Ne znam koliko ovo funkcionise i drzavama poput nasih u finansijskom smislu. Licno Hajneken ne pijem, uzmem Lava, ili Zajecarsko i ti nikako smeslajuce "e" nema. Slike telefonom ne uzimam tako da megapikseli mi ne igraju ulogu, kao i milioni boja, jer gledam sliku i cenu. Takodje u zivotu nisam okrenuo proizvod da vidim ko ga je odobrio? Sto se preporuke tice to se slazem, mada najcesce nesto kupim tipa za jelo, ako uzmem parce od nekoga i svidi mi se tako da meni licno nikakav njihov marketing ne radi :-P

  • N24

    16. avgust 2015 | 18:41

    Razlika između 8 mio piksela i 21 mio je očigledna,pa vi kako hoćete.Naravno da je bitna i blenda i tako dalje...

    • 16. avgust 2015 | 19:32

      Алексей П.

      @N24

      Šta su "mio pikseli" prosvetli nas...

    • 16. avgust 2015 | 23:39

      Vitez Koja

      @N24

      Nije tačno. Veličina, tip i osetljivost senzora, kao i kvalitet sočiva-optike su jedino merilo kvaliteta. Veći broj mega pixela zauzima više prostora - veći je fajl. Bolji je veliki i dobar senzor od 5mpx nego taj tvoj od 21. Em je slika bolja em može više da stane u memoriju uređaja.

  • Iskreno

    16. avgust 2015 | 11:40

    jedini realni marketing je da multinacionalne kompanije kupuju proizvodnje zemalja u tranziciji i plasiraju svoj brend a gase lokalni i to na nacin da priblizavaju cene proizvoda tako da lokalni brend cenovno priblize svom brendu i na taj nacin lokalni potrosaci izaberu novi brend, "svetski poznat"

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA