OBRATITE PAŽNJU: Ove taktike koriste poznati brendovi kako bismo kupili njihove proizvode!
Marketinški trikovi stručnjacima olakšavaju život, a u umu potrošača stvaraju fiktivne dodatne vrednosti proizvoda, zbog kojih neke proizvode kupuju više od ostalih
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Scarecrow
Ne znam koliko ovo funkcionise i drzavama poput nasih u finansijskom smislu. Licno Hajneken ne pijem, uzmem Lava, ili Zajecarsko i ti nikako smeslajuce "e" nema. Slike telefonom ne uzimam tako da megapikseli mi ne igraju ulogu, kao i milioni boja, jer gledam sliku i cenu. Takodje u zivotu nisam okrenuo proizvod da vidim ko ga je odobrio? Sto se preporuke tice to se slazem, mada najcesce nesto kupim tipa za jelo, ako uzmem parce od nekoga i svidi mi se tako da meni licno nikakav njihov marketing ne radi :-P
N24
Razlika između 8 mio piksela i 21 mio je očigledna,pa vi kako hoćete.Naravno da je bitna i blenda i tako dalje...
Iskreno
jedini realni marketing je da multinacionalne kompanije kupuju proizvodnje zemalja u tranziciji i plasiraju svoj brend a gase lokalni i to na nacin da priblizavaju cene proizvoda tako da lokalni brend cenovno priblize svom brendu i na taj nacin lokalni potrosaci izaberu novi brend, "svetski poznat"