OBRATITE PAŽNJU: Ove taktike koriste poznati brendovi kako bismo kupili njihove proizvode!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Iskreno
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Scarecrow

    17. avgust 2015 | 01:25

    Ne znam koliko ovo funkcionise i drzavama poput nasih u finansijskom smislu. Licno Hajneken ne pijem, uzmem Lava, ili Zajecarsko i ti nikako smeslajuce "e" nema. Slike telefonom ne uzimam tako da megapikseli mi ne igraju ulogu, kao i milioni boja, jer gledam sliku i cenu. Takodje u zivotu nisam okrenuo proizvod da vidim ko ga je odobrio? Sto se preporuke tice to se slazem, mada najcesce nesto kupim tipa za jelo, ako uzmem parce od nekoga i svidi mi se tako da meni licno nikakav njihov marketing ne radi :-P

  • N24

    16. avgust 2015 | 18:41

    Razlika između 8 mio piksela i 21 mio je očigledna,pa vi kako hoćete.Naravno da je bitna i blenda i tako dalje...

  • Iskreno

    16. avgust 2015 | 11:40

    jedini realni marketing je da multinacionalne kompanije kupuju proizvodnje zemalja u tranziciji i plasiraju svoj brend a gase lokalni i to na nacin da priblizavaju cene proizvoda tako da lokalni brend cenovno priblize svom brendu i na taj nacin lokalni potrosaci izaberu novi brend, "svetski poznat"

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA