Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika cox
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vlasnik S85

    14. jun 2015 | 05:17

    Poenta u Teslinim baterijama je stabilnost i dugotrajnost. Kapacitet i snagu je lako dodati. Tesla pravi takve baterije za Model S pa moze i za zid. Inače, negde sam ranije čitao da Mercedes koristi Tesla baterije. Moguće je da su i ove te, samo upakovane drugačije.

  • System

    10. jun 2015 | 17:06

    Nije problem kapacitet baterije, problem je izlazna snaga. Moze ona da iama kapacitet i od milion kilovat sati. Dzabe ako je izlazna snaka samo 2-3 kilovata.

  • cox

    10. jun 2015 | 15:48

    samo nek napravi neko od njih auto do 15.000 e sa dometom od 350-400km pa da nas bog vidi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA