Ovih 5 ludih ideja su njihovim tvorcima doneli MILIONE!
Ne postoji glupa ideja i nikad se ne zna iza koje od njih leži uspeh. Treba samo naučiti kako se razvijaju biznis i marketing plan
Ne možemo da vas naučimo kako da postanete milioner, ali evo primera kako su drugi uspeli da neverovatne ideje pretvore u vrlo uspešne (i unosne) poslove.
Svi smo makar jednom u životu razmišljali koliko bi divno bilo da se obogatimo od neke skoro sumanute ideje. Većinu njih smo zaboravili, deo njih je bio nerealan, a od ostalih smo odustali. Međutim, neki su odlučili da hrabro probaju da svoje ideje ostvare. Zvuči neobično, ali sledeće ideje su se višestruko isplatile.
1. Pseće naočari za sunce
Jednog dana, Ken i Roni di Lulo primetili su da njihov pas čkilji dok gleda u sunce − ništa novo, ovo smo svi videli. Tako nastaju fotografije psa sa vašim naočarima za sunce. Međutim, ovaj bračni par otišao je korak dalje. Pas je, naravno, uporno skidao „ljudske” naočari, pa su odlučili da za psa naprave prilagođen model. Stvorili su Doggles. Danas je Doggles multimilionska kompanija, imaju prodajna mesta širom SAD, a jedan od stalnih klijenata im je američka vojska.
2. Jastuk iz mikrotalasne
Kim Lavin je 2002. godine odlučila da započne privatni biznis i tako uposli svog supruga koji je ostao bez posla. Napravila je jastuk koji puno „dejstvo” ima kada se zagreje u mikrotalasnoj pećnici − tako opušta vratne mišiće i ublažava glavobolju. Ovaj kućni spa tretman bio je pun pogodak. Recimo samo da se Wuvit već više od 10 godina prodaje u Saks Fifth Avenue, a danas postoji i dečija verzija: Sleepy-Head Fred.
3. Lov na trofeje
Džejn Lips i Liza Dženings osmislile su Masters of the Hunt − interaktivno traganje za rešenjima zadataka i trofejima u stvarnom životu. Tako su koncept team buildinga podigle na viši nivo. Logičke igre u kojima većina uživa u online svetu sada su oživele. Zatim su počele da potrage prilagođavaju klijentima i tako izmislile nov kanal promovisanja. Zato su im među klijentima Verizon i Holiday Inn.
4. Deda Mraz odgovara
Sva deca pišu pisma Deda Mrazu. Bajron Riz je od toga napravio biznis. Osnovao je Santa Mail i bavi se samo slanjem personalizovanih odgovora od Deda Mraza. Od 2002. poslao je preko 400.000 pisama (samo u SAD).
5. Pobeda
Kerolin Vilman sebe naziva Kraljicom takmičenja. Napravila je biznis od toga što druge podučava kako da dobiju na nagradnim igrama. Drži i seminare. Tvrdi da je do sada drugima pomogla da osvoje preko milion dolara u kešu i nagradama. Možda i nije, ali sebe jeste obezbedila bar do kraja života.
Šta je zaključak? Ne postoji glupa ideja i nikad se ne zna iza koje od njih leži uspeh. Treba samo naučiti kako se razvijaju biznis i marketing plan. Možda vas u početku neće razumeti, ali kada osvojite tržište − svi će vas odjednom podržavati i hvaliti se vašim postignućima. Ali to su već neki drugi izazovi.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.