64 KILOBAJTA ZA SAMO $2.000: Ovako su izgledale prve reklame za računare! (FOTO)
Marketinška strategija nije nikakva novost: od kako postoje proizvodi, postoje i oglasi - samo što su se tehnike i njihovi oblici promenili. Kompanije kao što su Epl ili Amiga ime na tržištu izgradile su reklamiranjem svojih proizvoda ne samo kao tehnoloških pomagala i alata, već kao glamuroznih i zabavnih igračaka. Ta marketinška tehnika nije nikakva novost, u šta se vrlo lako možete uveriti bacite li pogled na "vintidž" reklame koje su pokušale da popularizuju personalne računare u najranijem stadijumu njihovog postojanja.
Reklame su prikazale računare kao zabavne, lake i ugodne za korišćenje, pa čak i seksi uz pomoć nekoliko modela. Ostali, danas zastareli, oglasi baziraju se na privlačenju korisnika u "nepoznati svet elektronske pošte" i izjavama mladog Bila Gejtsa koji "izazovno" pozira na stolu sa svojim produktima. Naravno, tu su i procesori "munjevite" brzine i hard diskovi "neverovatnog" kapaciteta. Opanjkavanje konkurencije ne mora ni da se pominje: biti bolji i jeftiniji i to reći glasno je oduvek bilo prisutno u svetu oglašavanja.
Uživajte u našem izboru ovih starih reklama:
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.