Instagram uvodi novinu koju korisnici dugo čekaju!
Jedna od glavnih zamerki korisnika Instagrama jeste činjenica da nije bilo moguće otvoriti web adrese koje se postave u opisu fotografija. Jedini link na koji se može kliknuti jeste onaj u biografiji korisnika, a sudeći po najavama iz Instagrama, uskoro ćemo moći da kliknemo i na druge linkove.
Barem kad je reč o oglasima.
Instagram je predstavio oglase u formi takozvanog "carousela", prikaza više slika unutar jednog posta, kao i dugme koje korisnika poziva da kupi, donira i sazna više.
Instagram time cilja na oglašivače koji se oglašavaju u časopisima, a sada će korisnici moći da odu i korak dalje. Za sada je ovaj format oglasa u fazi testiranja, a prikazivaće se u ograničenom broju i uz razne varijacije.
(Telegraf.rs / Izvor: index.hr)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dean
U 2015 su se setili da stave da mozes da kliknes na link.BRAVO INSTAGRAM!
Podelite komentar