Sve nove varijante kola su električne jer takav pogon u svemu ima prednosti nad već zastarelim unutrašnjim sagorevanjem bilo koje vrste. Samo se skladište energije menja. Najefikasniji i najnapredniji su moderne litijumske baterije i, možda, protočne ćelije.
Sve je bolje sa električnim kolima. Bolje voze i za manje para a stižu i jeftine varijante samih kola. Bolja su za okolinu (troši se onoliko struje koliko je potrebno samo za proizvodnju benzina potrebnog za istu vožnju a baterije je moguće reciklirati), pouzdanija su i ima manje glavobolja oko održavanja I nema gubljenja vremena u odlascima na "pumpe".
Vlasnik Tesle
Sve nove varijante kola su električne jer takav pogon u svemu ima prednosti nad već zastarelim unutrašnjim sagorevanjem bilo koje vrste. Samo se skladište energije menja. Najefikasniji i najnapredniji su moderne litijumske baterije i, možda, protočne ćelije. Sve je bolje sa električnim kolima. Bolje voze i za manje para a stižu i jeftine varijante samih kola. Bolja su za okolinu (troši se onoliko struje koliko je potrebno samo za proizvodnju benzina potrebnog za istu vožnju a baterije je moguće reciklirati), pouzdanija su i ima manje glavobolja oko održavanja I nema gubljenja vremena u odlascima na "pumpe".
Podelite komentar
Jovica
@Vlasnik Tesle
Bas zbog tih svih prednosti nikad nece ni doziveti masovnu proizvodnju. Bar ne dok je vreme surovog kapitalizma.
Podelite komentar