NAPRAVILI BENZIN OD VODE I VAZDUHA: Evo zašto verovatno nikada neće zaživeti (FOTO)
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vlasnik Tesle
Sve nove varijante kola su električne jer takav pogon u svemu ima prednosti nad već zastarelim unutrašnjim sagorevanjem bilo koje vrste. Samo se skladište energije menja. Najefikasniji i najnapredniji su moderne litijumske baterije i, možda, protočne ćelije. Sve je bolje sa električnim kolima. Bolje voze i za manje para a stižu i jeftine varijante samih kola. Bolja su za okolinu (troši se onoliko struje koliko je potrebno samo za proizvodnju benzina potrebnog za istu vožnju a baterije je moguće reciklirati), pouzdanija su i ima manje glavobolja oko održavanja I nema gubljenja vremena u odlascima na "pumpe".