Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
misirac
Probao sam xavion autopilot navigation syst., bas sad, u utorak na leerjet i mogu vam reći da se pokazao odlično. Minimum nadgledanja. Doduse, leteo sam iz NJ(new jersey) do jednog malog mesta/aerodroma u upstate new york gde je signal bas jak. U svakom slučaju, revolucija u pilotiranju. Pozdrav!
pera
Zanimljiv podatak je "koristeci WiFi". Da nece deda mraz da seruje konekciju sa svojih sanki gore na 3000 metara
Xyz
Da leti? A zimi? :)