TVORAC DUGMETA LIKE OBJASNIO: Evo zašto nismo napravili dislike!

  • 5

Prema tvorcu, stvaranje "like"- a, leži u negativnim, "nesrećnim posledicama", do kojih bi došlo kad bi se korisnicima dala moć da pokažu svojim prijateljima koliko im se stvarno dopadaju njihovi linkovi, fotografije, statusi ili komentari.

Ako je Facebook "like" kulturološka ikona, onda je "dislike" pravi mit na Internetu.

Hiljade korisnika je potpisivalo peticije da se uvede dugme "dislike", milioni su osećali potrebu za njim, ali Facebook nikako da ga uvede, prenosi independent.co.uk.

Razlog tome, prema tvorcu "like"-a, leži u negativnim, "nesrećnim posledicama", do kojih bi došlo kad bi se korisnicima dala moć da pokažu svojim prijateljima koliko im se stvarno dopadaju njihovi linkovi, fotografije, statusi ili komentari.

Bret Tejlor, bivši direktor tehnološkog odeljenja u Facebook-u, izjavio je da je tokom stvaranja "like"-a vođena rasprava o "dislike"-u, ali da se potencijalni negativni ishod činio prevelikim.

- Razlog zbog kojeg smo napravili "like" na prvom mestu je to što je bilo mnogo toga na čemu su ljudi želeli da odaju nekome priznanje, ali nisu imali šta da kažu. A gomila komentara je bila tipa "cool" ili "wow", pa je tako dugme "like" omogućilo ljudima da iskažu šta misle jednim klikom - naveo je Tejlor.

Međutim, kako je objasnio, "dislike" nikada ne bi funkcionisao na taj način i samo bi podstakao "negativne vibracije" – napisati loš komentar je teže nego kliknuti na dugme.

- Imam osećaj da, kad bi postojao "dislike", ispoljio bi se veoma negativan socijalni aspect. Ako želite da nešto ocenite "dislike"-om, treba da napišete komentar, jer verovatno postoji reč za ono što hoćete da izrazite - zaključio je Tejlor.

(Telegraf.rs / independent.co.uk)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vaše ime

    21. oktobar 2014 | 21:53

    Vidi se da im je stručni tim sastavljen čak i od psihologa. Vrlo pametna odluka. Sviđa mi se kraj teksta.

  • Sa dislike

    21. oktobar 2014 | 08:46

    Dugmetom bi dobili realniju sliku zar ne?

  • Ivan T

    21. oktobar 2014 | 00:03

    Haha Facebook-a bilo strah da mu ne padne reputacija ljudi koji su lakjovali za njega ! Znate to je ono uvalite se u nesto i u tome ostajete do kraja nema vam pomoci ! Pametni ste nema sta ! Web Master Ivan !

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA