Nikada nećete pogoditi šta se Facebook sprema da uradi!
Navlakušama je odzvonilo. Tako bi u najkraćemo mogla da se opiše promena koju priprema Facebook. Naime, ova društvena mreža promeniće algoritam, tako da se u vašem News Feedu neće pojavljivati postovi, odnosno naslovi koji počinju rečima "Nećete verovati...", "Nikada nećete pogoditi..." i slični.
Slično kao i kada je Facebook pre nekoliko meseci uspešno izašao na kraj sa ljudima koji su postavljali jednu drugu vrstu iritirajućeg sadržaja (kada ste morali da lajkujete nešto da bi videli željeni sadržaj) ova kompanija planira da stane na put i naslovima koji služe kao mamac za klik.
Iako su naslovi koji vas mame da kliknete na sadržaj u početku bili interesantni, ubrzo je većina ljudi shvatila da se sve radi samo zbog klika i da tekst (ili bilo šta drugo), ne ispunjava očekivanja korisnika.
Na osnovu jednog istraživanja koje je sproveo Facebook, navedeno je da 80 odsto ljudi na osnovu naslova koji se pojavi u njihovom News Feedu, odlučuje da li će kliknuti na post.
Na osnovu toga koliko vremena korisnici provedu van te mreže nakon što su kliklnuli na određeni post, Facebook zaključuje da li je taj post interesantan korisnicima. Naime, ukoliko se korisnik odmah vrati na mrežu i pritom ne lajkuje ili prokomentariše post, pretpostavka je da mu sadržaj na koji je kliknuo nije zanimljiv.
Suština je da se takvi postovi neće pojavljivati u vašem News Feedu. Naravno, ova promena važi i u suprotnom smeru. Ukoliko nakon klika na određeni post provedete više vremena van Facebook-a, a nakon povratka na mrežu komentarišete sadršaj, delite ga i lajkujete, takvi postovi će nastavljati da se pojavljuju na vašem News Feedu.
(Telegraf.rs / Izvor: Newsroom.fb.com)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Tech
I oni nesto pametno da urade :)
Podelite komentar