Prema novom izveštaju agencija za procenu tržišta, period od 2020. do 2030. godine će biti krucijalan za razvoj esportsa. Poslednjih godina došlo je do velikog pomaka u onlajn igranju, a i porasla je popularnost esportsa. Veliki broj događaja i turnira je doprineo globalnom rastu esports tržišta, međutim nedostatak standardizacije onlajn događaja, i loše takmičarske prakse (poput klađenja na mečeve) ometaju ovaj rast.
S druge strane, povećanje broja turnira i događaja sa ogromnim nagradnim fondovima za osvajače i timove koji se takmiče, stvoriće prilike za ulaganja narednih godina. Segment usluga bi trebao da ima najveći udeo u razvoju, a skok se očekuje u periodu od 2021. do 2030. godine zbog porasta onlajn gejminga i virtuelnih turnira. Platformski segment i opcije na zahtev će takođe nastaviti da pozitivno utiču na tržište, a strimovanje je učestvovalo sa tri petine u globalnom esports tržištu.
Azijsko-pacifički region i Severna Amerika bi trebali da održe svoju dominaciju do 2030. godine. Ova dva regiona su zaslužena za dve petine globalne esports industrije. U nastavku su izlistani svi veliki igrači na gejming tržištu.
- Activision Blizzard, Inc.
- CJ Corporation
- Electronic Arts
- FACEIT
- Gameloft SE
- Gfinity
- Kabam
- Modern Times Group
- Nintendo
- NVIDIA Corporation
Video: Na Kopaoniku metar snega, skijaši uživaju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.