Dve strane će sarađivati i pružati podršku industriji video igara u Jugoistočnoj Aziji, a sporazum bi trebao da traje godinu dana. Twitter će talentima koji predstavljaju EMERGE pružiti niz jedinstvenih funkcija i mogućnosti za monetizaciju preko medijskog studija socijalne platforme i Amplify programa. Osnivač EMERGE agencije veruje da će kombinovana stručnost obe strane voditi konstantan dijalog na regionalnoj esports sceni između obožavalaca, profesionalnih igrača i brendova, kao i da će pomoći da singapurski gejming ekosistema bude rame uz rame sa globalnim.
Twitter nije jedina socijalna mreža koja se udružila sa agencijom. Ovog maja, EMERGE je ušao i u jednogodišnje partnerstvo za TikTok-om. Twitter želi sa ovim partnerstvom da pomogne razvoju esports scene u Singapuru, ali i da ojača svoju poziciju nad drugim društvenim mrežama. Oni žele da njihova društvena platforma bude glavno mesto na kome će se gejmeri povezivati i saznati najnovija dešavanja u gejming svetu.
Singaporean esports talent management agency EMERGE Esports has secured a partnership with @Twitter.Twitter will provide talent represented by EMERGE with a range of exclusive features and monetisation opportunities.Read: https://t.co/EeS8rE3sUm pic.twitter.com/9SpPFKnb4Q— Esports Insider (@esportsinsider) October 6, 2021
Ovo je veoma dobra vest za sve talente koji su deo EMERGE agencije, jer sada imaju oruđe koje će proširiti domet njihovih sadržaja i još više olakšati povezanost sa obožavaocima. Velike kompanije su postale opšte prisutne u gejming i esports univerzumu, a pitamo se ko je sledeći veliki igrač koji će stupiti na ovaj teren?
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.