Samo ove godine esports investicije dostigle 1.42 milijarde juana u Kini
Nakon dve umerene godine investiranja u esports, Kina se ove godine ponovo fokusira na ulaganja u globalni fenomen.
Kina je veoma ozbiljno počela da investira u esports u prvoj četvrtini ove godine. Samo u prva tri meseca su prebacili ukupne investicije iz 2019. godine, koje su iznosile 910 miliona juana. Ovogodišnje investicije su veće i od novca koje je Kina izdvojila za pola prošle godine.
Ulaganje u esports je postalo standard zadnjih godina u toj zemlji, jer je Kina najveće esports tržište na svetu. Investicije su 2018. stigle do rekordnih 10.44 milijardi juana, ali je reorganizacija tržišta u Kini 2019., dovela do smanjenja investicija za 91,3%. Prošle godine, esports takmičenja su bila prvi onlajn i globalni događaji koji su se vratili u toku pandemije. Ovo je donelo industriji još popularnosti i privuklo dodatne investicije.
Investicije su se pojačale 2020. godine u poređenju na godinu pre toga. Preko 2.3 milijardi juana je izdvojeno za esports, što je za 152.75% više nego u 2019. Rekordna 2018. godina se dogodila zato što je postojala mogućnost da se investira u 42 različita takmičenja. To se drastično promenilo sledeće godine, kada je broj događaja spao na samo 19, a u 2020. godine brojke su se povećale, jer je moglo da se ulaže u 21 događaj.
Ove godine Kina je već uložila u 8 odvojenih takmičenja, i to 178 miliona juana po turniru. Nema sunje da će investicije nastaviti da rastu do kraja godine, a videćemo da li će Kina oboriti rekord po ulaganjima iz 2018. godine.
Video: Dragana Mirković sagradila kuću porodici sa Golije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.