Modne marke su počele da se veoma interesuju za esports zadnjih nekoliko meseci, a sponzorske ponude stižu i od kompanija iz drugih industrija. Izgleda da su svi spremni da se ukrcaju na voz zvani esports od kako je industrija zabeležila ogroman rast prošle godine.
Puma je najnovija kompanija koja je takođe uključila esports u ovogodišnju biznis strategiju, a kompanija će dizajnirati nove dresove za Navi i njihove obožavatelje. Novi dres će moći da se uzme na zvaničnom sajtu organizacije, ali i na Puminim veb stranicama.
Wish NAVI and @@PUMA GLHF! Because now the fastest sports brand in the world becomes our technical partner! Wait for announcements, wait for news, wait for drops!https://t.co/i2Fa8pVq9t pic.twitter.com/i7tuJkU1My— NAVI (@natusvincere) June 21, 2021
Glavni odgovorni za marketing Pume je prokomentarisao da gotovo da ne postoji neko ko nije čuo za Navi, a Puma je takođe jedan od najvrednijih i najprepoznatljivijih brendova u svojoj sferi. Misija Pume je da postane najbrži sportski brend na svetu, a onda je i za očekivati da kompanija želi da bude deo industrije koja se vrlo brzo razvija.
Navi već ima sedam partnera na svojim dresovima. Puma će se pridružiti Monster Energy, Logitech G, GG.Bet i AndaSeat kompanijama pored ostalih. Organizacija je najavila i specijalan događaj za 27. jun, a više o tome možete saznati u nastavku.
Here's the first promised news: NAVI x @PUMA will soon surprise you. Find out the details first, join on the link. Countdown starts now. https://t.co/nw5VX8FsqW pic.twitter.com/GV8GdgmDoJ— NAVI (@natusvincere) June 21, 2021
Video: Besnu mašinu vozio po pešačkoj stazi i "razgrato" pešake po blatu: Bahato da bahatije ne može
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.