Iako je u jednom momentu napustio Tvič platformu na kojoj je stekao ogromnu popularnost, Tajler se vratio ove godine na vebsajt koji je od njega napravio najprepoznatljivije lice među mlađom publikom. Nindža je nakon odrađenog ugovora sa Mikserom ponovo na Tviču i strimuje Fortnajt i Valorant, a kompanija je odlučila da se oduži internet personi koja je donela ozbiljnu populaciju gejmera na platformu.
Tvitč je kreirao animiranu reklamu koja se bavi životom Tajlera koji od običnog dečaka postaje digitalna gejming nindža koja se bori protiv trolova i spašava dan sa svojim gejming sposobnostima. Reklama će se pojaviti na Tajms Skveru na jednom od najvećih bilborda u Sjedinjenim Državama. On je obavestio fanove da od 27. maja mogu i da očekuju figurice sa njegovim likom.
My Twitch journey, animated for your viewing pleasure. The Legend of Ninja (according to Twitch chat).Oh, and guess what! Limited Edition vinyl figures will be available for pre-order on 05.27 at noon PST! pic.twitter.com/5FIU05LYQr— Ninja (@Ninja) May 24, 2021
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.