Iako su kompanije za video igre počele sve češće da preduzimaju mere protiv bilo kog oblika uznemiravanja u miltiplejer video igrama, borba protiv onlajn maltretiranja i dalje nije gotova. Reach3 Insights, u saradnji sa kompanijom Lenovo, su objavili istraživanje vezano za ovu temu i došli su do sledećih rezultata.
- 88% anketiranih devojki igra kompetitivne igre
- 75% igra akcione igre na preživljavanje dok 66% igra uglavnom pucačine
- 59% devojaka krije svoj pol tokom onlajn igranja
- 77% se susrelo sa nekim oblikom neželjenog ponašanja
- 70% je prijavilo da ih ispituju o njihovim veštinama u igri
- 65% smatra da su žrtva namernog demotivisanja za nastavak igranja
- 50% je prijavilo da se prema njima ophode drugačije zbog njihovog pola
- 44% tvrdi da je dobilo neželjene zahteve za vezu tokom igranja
Brojke zaista ne izgledaju ohrabrujuće, a igrači širom sveta se nadaju da će kompanije preduzeti drastičnije mere u borbi protiv onlajn maltretiranja.
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.