Većina gejmerki skriva svoj indentitet da bi izbegle onlajn maltretiranje

   ≫ 
  • 0

Iako su kompanije za video igre počele sve češće da preduzimaju mere protiv bilo kog oblika uznemiravanja u miltiplejer video igrama, borba protiv onlajn maltretiranja i dalje nije gotova. Reach3 Insights, u saradnji sa kompanijom Lenovo, su objavili istraživanje vezano za ovu temu i došli su do sledećih rezultata.

  • 88% anketiranih devojki igra kompetitivne igre
  • 75% igra akcione igre na preživljavanje dok 66% igra uglavnom pucačine
  • 59% devojaka krije svoj pol tokom onlajn igranja
  • 77% se susrelo sa nekim oblikom neželjenog ponašanja
  • 70% je prijavilo da ih ispituju o njihovim veštinama u igri
  • 65% smatra da su žrtva namernog demotivisanja za nastavak igranja
  • 50% je prijavilo da se prema njima ophode drugačije zbog njihovog pola
  • 44% tvrdi da je dobilo neželjene zahteve za vezu tokom igranja

Brojke zaista ne izgledaju ohrabrujuće, a igrači širom sveta se nadaju da će kompanije preduzeti drastičnije mere u borbi protiv onlajn maltretiranja.

Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA