Veliki trgovinski lanci sve više prisutni u gejming industriji
Ikea, Aldi i Lidil žele da unovče rast popularnosti gejminga i esportova.
Očekuje se da će globalni prihod od esportsa porasti za 68% od danas do 2023. godine, a proizvođači nameštaja Ikea, kao i supermarketi Aldi i Lidl žele da unovče taj trend. U 2020. globalno tržište esportsa procenjeno je na oko 950 miliona dolara, a procenjuje se da će dostići skoro 1,6 milijardi dolara do 2023. Aldi i Lidl su nedavno potpisali nekoliko esports igrača, dok je Ikea nedavno počela da pokazuje znake prepoznavanja potencijala gejming industrije, najavljivanjem kolekcije nameštaja pravljene isključivo za igrače.
Ikea je prošlog meseca lansirala novu gejming kolekciju koja je od januara dostupna mušterijama iz Kine, a ista ponuda biće dostupna ovog maja u Japanu, i u oktobru globalno. Kompanija je sklopila partnerstvo sa hardverskom kompanijom Republic of Gamers, a prema rečima predstavnika, njihov novi asortiman će ''demokratizovati'' gejming iskustvo stvaranjem relevatnih, funkcionalnih, lepih i pristupačnih proizvoda koji će da ponude idealno gejming rešenje za sve one koji žele da obnove svoje kućne igračke kutke.
Ove nedelje Aldi je postao zvanični dobavljač Prime League-e, evropskog League of Legends turnira, a lansirali su i Aldi Gaming koji treba da promoviše esports i gejming scenu u Nemačkoj. Team Vitality je u januaru takođe najavio partnerstvo sa Aldi Francuska. U međuvremenu, nemačka esports organizacija SK Gaming je sklopila dogovor sa Lidl-om koji će postati partner za sveže namirnice.
Predviđa se da će prodaja video igara naglo rasti u narednih nekoliko godina, a analitičari posebno vide veliki potencijal u socijalnim i kežual igrama, gde se očekuje porast od 22% do 2024. godine prema studijama.
Video: Koncert filmske muzike Enija Morikonea i Nina Rote u Sava Centru
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.