Epic Games se popeo na vrh idustrije video igara, pomoću globalno popularnog betl rojala Fortnajta prema novoj studiji o globalnim brendovima. Epic Games je najpopularniji brend u 141 zemlji, što ga čini najdominantnijim brendom u pojedinačnom sektoru (gejming) prema britanskom BusinessFinancing-u.
Fortnajt je skupio više od 350 miliona igrača a generiše i ogromne prihode za privatnu kompaniju smeštenu u malom gradu Keriju u Severnoj Karolini. Procenjuje se da je Epic Games težak preko 17 milijardi dolara iako su prošle godine investirali 1.8 milijardi u nove projekte.
![](https://xdn.tf.rs/2021/01/29/epic-gaming-brand-map-1024x879-460x0.jpg)
Britansko studija pokazuje da gejmeri znaju tačno šta traže, pa američka kompanija za proizvodnju video igara i softvera ima više pretraga od poznatijih i dugovečnijih imena kao što je Nintendo. Epic je broj jedan u 141 zemlji sa 4,716,375 globalnih pretraga, a Nintendo vodi u 24 zemlje sa 3,120,010 ukupnih pretraga.
Rangiranje se zasniva na Google Keyword Planner-u, odnosno pretrazi ključnih reči a kompanija je istražila i druge kategorije. Tako na primer, Google je najpopularniji brend u preko sto zemalja, Amazon je najpopularniji brend po globalnim pretragama (192,548,485 pretraga – 97,471,370 za Google). Apple je i dalje najpopularniji proizvođač telefona po obimu pretraga, iako je nedavno pao sa trećeg na četvrto mesto po prodaji.
Video: Koncertom u Kolarcu Mina Lazarević obeležila 30 godina karijere
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.