Pako Raban se udružio sa EPIC Ligom kao zvanični partner tokom emitovanja DOTA 2 turnira. Događaj će pružiti platformu kompaniji koja želi da predstavi muški parfem Invictus gledaocima najboljih Dota 2 ekipa. Brending koji ide uz Invictus se podudara sa karakteristikama Dota takmičara poput snage, ponosa i slave. Na reklamnoj kampanji je radilo nekoliko agencija, a kompanija će se posebno fokusirati na integraciju proizvoda tokom završnih faza turnira od 8-13 decembra.
Digitalni menadžer kompanije je izjavio da je duh takmičenja sastavni deo brendovog DNK, ali je parfem do danas bio slabo zastupljen u esportu. Iz tog razloga, brend je zašao u nove teritoriji i odmah gledao da postane partner najvećeg esports turnira tekuće Dota 2 sezone. Ovaj marketing plan podudara se sa strateškim ciljevima kompanije, a kompanija je srećna što je pronašla nove inovativne pristupe širenja brenda.
Gejmeri su sada stavljeni pred dve važne opcije. Da li se tuširati, ili se samo zaprašiti Pakom tokom višečasovnog gejminga?
Video: Plenković: Zgroženi smo tragedijom u školi u Prečkom, učenici su zbrinuti u bolnicama
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.