Istraživanje pokazuje da čak 98% LoL mečeva pati od AFK igrača

   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Prema podacima sa Hextechlab, stranice koja koristi Riot-ov API za analizu mečeva u LoL-u, igrači sa WEU servera su AFK na početku partije u 98% slučajeva. Ovi podaci su zasnovani na vremenu kada igrači kupe svoj prvi item.

”U peču 13.18 na WEU serveru, svi igrači su spremni za igru na samom početku meča u 269.897 slučajeva, što je samo 1,75% od ukupnog broja analiziranih mečeva. U 50% slučajeva, igračima je potrebno 36 sekundi za kupovinu prvog itema. U 20% partija, neki igrači su AFK čak i nakon minion spawna”, navodi se u izveštaju.

League of Legends je veoma brza igra bazirana na momentumu, tako da je svaki sekund meča ključan. Ako na midu propustite samo nekoliko miniona, vaš protivnik dobija ogromnu prednost i potencijal za snowball. Baš zato ne bi trebalo da odete AFK na početku meča.

Video: Mladi Romi u Žablju – snaga zajednice i potencijal za svetliju budućnost

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA