Kina ima stroga ograničenja na prodaju i koji inostrani hardver može da se prodaje u zemlji. Prošle godine Nintendo je sklopio ugovor sa Tencentom o prodaji Switch sistema u Kini, i ovo je prouzrokovalo masovni rast vrednosti akcija Nintenda zbog veličine kineskog tržišta. Iako na Tencentovoj verziji Switch-a ima ograničen broj igara koje se mogu igrati, korisnici su uspeli da nađu načine kako da pristupe stranim digitalni prodavnicama i dokopaju se igara.
Malo je reći da je Switch doživeo neverovatan uspeh u Kini. Prema procenama, Switch je prodao blizu četri miliona primeraka, PS4 3.52 miliona a Xbox One svega 1.24 miliona. Najverovatnije da je jedna igra posebno zaslužna za uspeh konzole u ovoj zemlji. Pandemija je prvo počela u Kini, a kako se nacija zatvarala tako su ljudi tražili način da se zanimaju i budu aktivni. Desilo se da je idealno rešenje upravo Nintendo Switch igra, Ring Fit, koja je veoma brzo nestala iz prodavnica zbog ogromnog interesovanja.
Ukoliko Nintendo stekne drastičnu tržišnu prednost naspram konkurencije, imaće veliku prednost u odnosu na Soni i Mikrosoft jer je kinesko tržište ogroman i neiskorišćen resurs. Činjenica da konzole nove generacije neće skoro stići u Kinu pomaže Nintendu da prisvoji dobar deo mušterija.
Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.