Najpopularnija onlajn igra na svetu je ove godine zaradila 5,1 milijardu dolara od oko 300 miliona korisnika koji u proseku potroše oko 17 dolara u igri. Pokemon Go je ostao na drugom mestu sa 1,2 milijarde koje je zaradio od nekih 166 miliona igrača, dok je nekadašnji vladar Candy Crush na trećoj poziciji sa 1,19 milijardi od 273 miliona korisnika (oko 4 dolara po korisniku).
Igre na mobilnim telefonima su oduvek bile popularne među korisnicima svih uzrasta, a većina na njih gleda kao na jeftinu, ako ne i besplatnu, razonodu. Niže cene uglavnom kriju visoku ukupnu potrošnju u ovakvim igrama, jer se često zanesemo i ne primećujemo koliko smo zaista potrošili. Ovo je pogotovo slučaj sa mlađim igračima koji znaju da potroše stotine dolara na karticama roditelja u rekordnom roku.
I dok Fortnite doživljava veliki uspeh, njegov vlasnik Epic Games je neko vreme upleten u pravni spor sa Apple-om oko pravila plaćanja u njihovoj prodavnici. Fortnite je izbačen iz digitalne prodavnice jer je usmeravao kupce ka njihovom sajtu za kupovinu, čime je praktično zaobišao Apple koji uzima 15 do 30 procenata od svih kupovina u prodavnici.
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.